Гараєв, М. В.
    Інвестиційний потенціал підприємств залізничного транспорту: формування та розвиток [Текст] / М. В. Гараєв // Економіка та держава. - 2019. - № 7. - С. 96-99. - Бібліогр. с. 99 (10 назв)
Рубрики: Залізничний транспорт--Інвестиції
Анотація: У статті досліджується актуальна проблема формування та розвитку інвестиційного потенціалу підприємств залізничної галузі як пріоритетного напряму вирішення стратегічних завдань підвищення ефективності їх господарської діяльності. На основі узагальнення різних точок зору щодо тлумачення сутності поняття "інвестиційний потенціал підприємства" та шляхом врахуванням його специфічних ознак зроблено висновки щодо його складових і властивостей. Встановлено, що інвестиційний потенціал включає не тільки наявні та можливі інвестиційні ресурси у конкретні проекти, але і здібності суб'єкта господарської діяльності з освоєння інвестиційних ресурсів. Розкрито сучасний стан, специфіку та недоліки інвестиційної діяльності АТ "Укрзалізниця". З'ясовано перспективні заходи щодо розвитку інвестиційного потенціалу підприємств залізничного транспорту в межах таких напрямів, як покращення операційної діяльності, підвищення ефективності управління у фінансовій сфері та створення умов для залучення приватного капіталу. Визначено потенційні джерела залучення інвестиційних ресурсів у діяльність підприємств залізничного транспорту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Марценюк, Л.В.
    Визначення доцільності залучення інвестицій на концесійній основі на залізничному транспорті в Україні [Текст] / Л.В. Марценюк, М. І. Міщенко, Н. С. Чернова // Економіка та держава. - 2020. - № 9. - С. 4-11 : табл. - Бібліогр. с. 10-11 (13 назв)
Рубрики: Залізничний транспорт--Інвестиції
Анотація: У статті визначено переваги та недоліки застосування концесії на залізничному транспорті в Україні. Серед переваг застосування концесії на залізничному транспорті автори виділяють: залучення приватного капіталу без втрати стратегічного контролю над життєво важливими публічними системами та об'єктами; залучення позабюджетних коштів для будівництва, реконструкції та експлуатації дорогих інфраструктурних об'єктів, а також прискорений розвиток групи об'єктів інфраструктури за відсутності достатнього обсягу бюджетних коштів; розподіл ризиків з розвитку окремих об'єктів публічної інфраструктури з приватним партнером.??До недоліків можна віднести: відсутність досвіду і професійних навичок у органів влади щодо укладення концесійних договорів і управління концесіями, недосконалість вітчизняного правового поля слабкий контроль регулюючих органів.??Проведено оглядовий аналіз запровадження концесії на залізницях у різних країнах світу. Визначено, що ефективність інвестиційних проєктів залізничного транспорту, які реалізуються на засадах ДПП залежить від якості управління.??Виявлено, що перспективним напрямом залучення інвестицій у залізничну галузь є концесія вокзалів, що дозволить підвищити рівень сервісу пасажирів згідно із Європейськими стандартами.


Дод.точки доступу:
Міщенко, М.І.; Чернова, Н.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)