Яценко, Т. Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" [Текст] / Таміла Яценко> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 24-27. Рубрики: Зарубіжна література--Методика Кл.слова (ненормовані): модернізм -- імпресіонізм -- стильова тенденція Анотація: Автором презентовано методику проведення заняття, що передбачає розкриття стильових особливостей імпресіонізму в контексті різних видів мистецтва. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Богосвятська, А. -М. Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Методика Кл.слова (ненормовані): педагогічний інструментарій -- особистість учителя -- особистісно-соціальна модель формування свідомості -- культура мови -- техніка мовлення -- художній твір -- технологічна карта уроку -- підручник зарубіжної літератури -- мультимедійні засоби навчання -- інноваційна технологія навчання -- педагогічні методи і прийоми -- закони психіки людини Анотація: У статті докладно охарактеризовано педагогічний інструментарій - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів, якими повинен володіти педагог і які він використовує у процесі навчання. Зокрема, приділено особливу увагу інструментарію учителя зарубіжної літератури, його професійним якостям, особливостям методики проведення уроку, використанню сучасних методів та засобів навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Богосвятська, А. -М. Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 11-15. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Зміст освіти Зарубіжна література--Методика Кл.слова (ненормовані): "екологія уроку" -- екологізація навчання -- природовідповідність -- екологічне мислення -- екологічна освіта -- креативна взаємодія з природою -- робота з художнім твором -- етапи уроку -- створення навчального образону Анотація: У статті розкрито зміст понять "екологія уроку", "екологізація навчання", "екологічне мислення". Визначено принципи екологічної освіти. Охарактеризовано кожен етап уроку згідно з психофізіологічним ходом сприйняття та засвоєння людиною нової інформації. Доведено, що пріоритетним на уроках світової літератури стає формування екологічної свідомості, творчого світогляду, учня, який розуміє і приймає генетичну єдність "Творець - Світ - Природа - Людина - Суспільство" з його духовними та історико-культурними цінностями. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Богосвятська, А. -М. Організаційний та мотиваційний етапи уроку зарубіжної літератури як методична проблема [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 30-36. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Методика Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): організаційний етап уроку -- зміст -- мета й завдання -- мовленнєві формули -- мотиваційний етап -- вплив класичної музики -- мотиватори -- колір -- запах -- смак -- тактильна чутливість -- дидактичні завдання мотиваційного етапу Анотація: У статті охарактеризовано методичні аспекти організаційного та мотиваційного етапів уроку зарубіжної літератури. Кожен з етапів розбито на частини, які розглянуто за такою схемою: зміст, мета і завдання, дії на уроці, результат. Приділено значну увагу новітнім методичним знахідкам та прийомам роботи, які доцільно використовувати з метою організації зовнішньої та внутрішньої (психологічної) готовності учнів до уроку і формування позитивної мотивації до навчально-пізнавальної діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Богосвятська, А. -М. Заключний етап уроку зарубіжної літератури як методична проблема [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - 37-С.3 обкл. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Методика Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): заключний етап -- психологічні стани фази закриття -- мета і завдання етапу -- дії на уроці -- методи і прийоми -- класифікація домашніх завдань Анотація: У статті охарактеризовано методичні аспекти заключного етапу уроку зарубіжної літератури. Етап розбито на частини, які розглянуто за такою схемою: зміст, мета і завдання, дії на уроці. Приділено особливу увагу оцінюванню учнів, методиці домашнього завдання. Використовуючи знання про природні цикли функціонування людського організму, автор пропонує створювати комфортну атмосферу спілкування на уроці з метою усвідомлення і фіксації учнями своїх дій і отриманих результатів навчання, узагальнення та систематизації вивченого матеріалу, самореалізації через отримані уміння й навички. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |