Примак, Тетяна. Маркетингові комунікатори: особливості підготовки фахівців [Текст] / Т. Примак> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 46-52 : ил. - Библиогр.: с. 52 (3 назв.) Рубрики: Ринок маркетингових комунікацій Комунікаційна діяльність компаній--Управління Підготовка маркетингових комунікаторів Анотація: Розглядаються проблеми підготовки маркетингових комунікаторів, здатних формувати комунікаційну політику підприємств, управляти її маркетинговою комунікаційною та господарською діяльністю, забезпечувати ефективні взаемовідносини з ринковими суб'єктами та підвищувати конкурентноспроможність компаній. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |