Корниенко, В. В. (кандидат технических наук; Министерство инфрастуктуры Украины). Перспективы энерго- и ресурсосбережения при использовании контактных проводов с высокой прочностью и электропроводностью [Текст] / В. В. Корниенко, И. В. Доманский> // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 2. - С. 3-6 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Струмознімання Контактні мережі Залізничний транспорт Контактні проводи Контактні підвіски Анотація: У статті виконаний системний аналіз експлуатаційних показників контактної мережі. Зроблений висновок, що значне підвищення якості змінного струму в умовах ресурсозберігання можливо при використанні нового покоління контактних проводів. Дод.точки доступу: Доманский, И. В. (кандидат технических наук; НТУ "ХПИ") |
Комплексна автоматизована система діагностики контактної мережі та струмоприймачів [Текст] / В. О. Сухомлінов [та ін.]> // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 1. - С. 42-48 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Електрифіковані залізниці Контактні мережі Струмоприймачі Автоматизовані системи діагностики Тягове електропостачання Анотація: Виконано аналіз експлуатаційних показників струмозняття. Розроблені методи комплексної діагностики контактної мережі та струмоприймачів. Шляхом імітаційного моделювання отримані статичні та динамічні показники якості струмозняття та стану контактної мережі. Дод.точки доступу: Сухомлінов, В. О. (Південно-Західна залізниця); Доманський, І. В. (кандидат технічних наук; ТОВ "ДАК-ЕНЕРГЕТИКА"); Юшкевич, О. П. (ТОВ "Транстек"); Сіротінін, В. І. (кандидат технічних наук; ТОВ "МСД-Холдинг") |
Доманский, И. В. Моделирование взаимодействия контактной сети и токоприемников с применением частотно-зависимых конечных элементов и учетом взаимосвязи механического и электрического расчета подвесок [Текст] / И. В. Доманский> // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 5. - С. 9-14. - Библиогр.: с. 14 (13 назв.) Рубрики: Контактні мережі Струмоприймачі Розрахунок підвісок Кл.слова (ненормовані): контактні підвіски -- кінцеві елементи -- квазідинамічні моделі -- частотно-залежні елементи -- імітаційні моделі Анотація: Виконаний системний аналіз моделей розрахунку динамічної взаємодії контактних підвісок і струмоприймачів і показано, що для визначення статичних і динамічних параметрів і критеріїв стану контактної підвіски необхідні звичайно-елементні і квазідинамічні імітаційні моделі, які найточніше описують реальні процеси. Запропонований розвиток таких моделей на базі частотно-залежних кінцевих елементів і структуризації механічних і електричних графів прольотів анкерних ділянок, що дозволяє визначати параметри контактних підвісок з урахуванням теплового зносу. |
Максимчук, В. Ф. Результаты моделирования взаимодействия контактной сети и токоприемников на экспериментальном участке скоростного движения направления Киев - Полтава - Донецк. Оценка статических и динамических параметров [Текст] / В. Ф. Максимчук, И. В. Доманский> // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 1. - С. 25-31 : рис., табл. - Библиогр.: с. 31 (4 назв.) Рубрики: Ділянки залізниць Контактні мережі Струмоприймачі Анотація: Проведені багатоваріантні експерименти на імітаційній моделі по дослідженню впливу параметрів контактної мережі та струмоприймачів на показники якості струмозйому для експериментальних ділянок залізниць. Дод.точки доступу: Доманский, И. В. (кандидат технических наук; ООО "ДАК-Энергетика") |
Михаліченко, П. Є. Нові принципи побудови системи фідерного захисту та інформаційних систем тягового електропостачання постійного струму [Текст] / П. Є. Михаліченко; П. Є. Михайліченко, М. О. Костін> // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 1. - С. 57-61 : рис., табл. - Библиогр.: с. 61 (12 назв.) Рубрики: Тягове електропостачання Контактні мережі Залізничний транспорт Тягові підстанції Анотація: В статті представлено нові принципи виявлення режимів короткого замикання, а також встановлення місця короткого замикання, на основі таких нових ознак як швидкість зменшення фідерної напруги, а також "залишкова напруга". Величина швидкості зменшення фідерної напруги залежить від дальності до місця короткого замикання. За величиною "залишкової напруги" можна встановити місце короткого замикання: на контакній мережі чи в електровозі. Дод.точки доступу: Костін, М. О. (доктор технічних наук; ДНУЗТ); Костин, Н. А.; Михаличенко, П. Е. |