Воронюк, І. В. Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 11. - С. 38-46. - Бібліогр. : 16 назв. Рубрики: Вчителі--Взаємодія вчителів з учнями Креативність --Взаємодія вчителів та учнів Анотація: У статті представлено результати спільного аналізу просторів алгоритмічних прийомів, оптико-кінетичних і паралінгвістичних сигналів впливу і взаємодії вчителів з учнями на основі факторного аналізу з урахуванням рис особистості і креативних характеристик учителя. Базова конфігурація інтегральних методів представлена як опис типових стратегій міжособистісної взаємодії, які чергуються в потоці впливів учителя на учнів, а непередбачуване їх комбінування, варіювання і вихід за межі базової конфігурації ролзглядаються як ключові шляхи забезпечення новизни і креативності взаємодії вчителя з учнями. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |