Мавроді, М. Х. Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [Текст] / М. Х. Мавроді> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 15-17 Рубрики: Діти з порушенням слуху--Індивідуалні заняття Логопедія--Діти з порушенням слуху Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Діти з порушенням слуху -- Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект заняття. Мета: закріпити вміння вимовляти ряд голосних на одному диханні, автоматизація звуку М упрямій та вокальній позиції; диференціація звуків С-З в складах, словах, словосполученнях; розвиток слухового сприймання на матеріалі тексту "Осінь",фраз розмовно-побутового та математичного характеру, розширення активного словника. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Перфільєва, Т. О. Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя [Текст] : звук [п] / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 29-31 Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Логопедичне заняття Інклюзивна освіта Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Логопедія--Діти з порушенням слуху Кл.слова (ненормовані): логопедичні заняття -- спеціальна педагогіка -- навички мовленнєвого дихання -- фонаційні вправи -- глухота Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |