Мавроді, М. Х.
    Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [Текст] / М. Х. Мавроді // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 15-17
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Індивідуалні заняття
   Логопедія--Діти з порушенням слуху

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з порушенням слуху -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: закріпити вміння вимовляти ряд голосних на одному диханні, автоматизація звуку М упрямій та вокальній позиції; диференціація звуків С-З в складах, словах, словосполученнях; розвиток слухового сприймання на матеріалі тексту "Осінь",фраз розмовно-побутового та математичного характеру, розширення активного словника.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Перфільєва, Т. О.
    Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя [Текст] : звук [п] / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 29-31
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Логопедичне заняття
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Логопедія--Діти з порушенням слуху

Кл.слова (ненормовані):
логопедичні заняття -- спеціальна педагогіка -- навички мовленнєвого дихання -- фонаційні вправи -- глухота


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)