Ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 26-28 Рубрики: Молодіжний маркетинг Лояльність споживача Поведінка споживача--Молодь Анотація: У статті опубліковано четверту частину звіту про тренди молодіжного маркетингу - ера "Багато багатьом", де розкрито основоположні принципи, притаманні ері "Багато багатьом", а також ключові молодіжні тенденції, які допоможуть краще взаємодіяти з сучасною молоддю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пустотін, Вадим. Кількісні показники сили бренду [Текст] / В. Пустотін> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 35-36 Рубрики: Бренд Торгова марка Лояльність споживача Анотація: У статті розглянуто основні кількісні показники, які має наростити торгова марка, щоб досягти якісного перетворення у бренд і зайняти високе місце на ринку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |