Ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 26-28
Рубрики: Молодіжний маркетинг
   Лояльність споживача

   Поведінка споживача--Молодь

Анотація: У статті опубліковано четверту частину звіту про тренди молодіжного маркетингу - ера "Багато багатьом", де розкрито основоположні принципи, притаманні ері "Багато багатьом", а також ключові молодіжні тенденції, які допоможуть краще взаємодіяти з сучасною молоддю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Пустотін, Вадим.
    Кількісні показники сили бренду [Текст] / В. Пустотін // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 35-36
Рубрики: Бренд
   Торгова марка

   Лояльність споживача

Анотація: У статті розглянуто основні кількісні показники, які має наростити торгова марка, щоб досягти якісного перетворення у бренд і зайняти високе місце на ринку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)