Дига, Н. В.
    Вивчення творів Т. Шевченка фантастичного спрямування на факультативних заняттях у 10-11 класах: діалогічний аспект [Текст] / Н. В. Дига, І. Юхименко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Літературні балади--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

Анотація: У статті запропоновано факультативне заняття для старшої школи, на якому вивчаються ранні балади Т. Шевченка. Розглядається фантастичне спрямування ранніх балад та методика їх дослідження


Дод.точки доступу:
Юхименко, Інна; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\; Утоплена, балада \про твір\; Тополя, балада \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Скоморовська, Н. Б.
    Розвиток критичного мислення учнів під час вивчення творів Т. Шевченка [Текст] / Н. Б. Скоморовська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 2. - С. 5-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поезія українська--Методика викладання, 19 ст.

   Літературні балади--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

   Природа--Теми і образи в літературі

   Педагогічні технології--Українська література

   Теми і образи в літературі--Природа

   Критичне мислення--Уроки--Українська література

Анотація: У статті йдеться про використання технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" на уроках української шлітератури під час вивчення творів Т. Шевченка. Технологія дає можливість розвивати критичне, творче мислення, активізувати пізнавальну діяльність школярів на уроці.
Серед багатьох можливих обрано тему природи. Вибір обумовлений її актуальністю. Щоб привернути увагу учнів до проблеми збереження навколишнього середовища, потрібно навчати школярів любити та берегти природні багатства. У творах Кобзаря безліч рядків про красу природи рідного краю.
Серед стратегій, які пропонує дана технологія, обрано саме ті, що допоможуть повніше донести до учнів цей навчальний матеріал, розвивати асоціативне мислення, вміння аналізувати


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Конончук, Н.
    Вивчаємо баладу Т. Шевченка "Тополя" / Н. Конончук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 2. - С. 10-13 : іл.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Літературні балади--Українська література--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

   Уроки--Українська література, 19 ст.

Анотація: План-конспект уроку.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\; Тополя, балада \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)