Романенко, Н.
    Нейромаркетинг та сучасний бізнес [Текст] / Н. Романенко // Фінансовий ринок України. - 2012. - № 1. - С. 19-21
Рубрики: Маркетингові дослідження--Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетингові експерименти -- реклама -- нейроскануючі техніки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Соколова, Ю. О.
    Нові тенденції в суспільстві, що змінюють характер маркетингової діяльності [Текст] / Ю. О. Соколова, І. В. Кочнова, М. М. Хандога // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 4. - С. 139-142 : табл. - Бібліогр.: с. 141-142 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетингові дослідження--Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
тенденція -- маркетингова стратегія -- маркетингові можливості


Дод.точки доступу:
Кочнова, І. В.; Хандога, М. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 16-26 : табл.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
репутація -- служба сервісу -- адвокація -- клієнтський досвід
Анотація: У статті досліджується, як споживачі воліють взаємодіяти з бізнесом, що вони найбільше цінують при спілкуванні з бізнесом, якою особистою інформацією вони хочуть ділитися в обмін на кращий клієнтський досвід, і що не вистачає бізнесу, коли мова йде про надання виняткового сервісу для своїх клієнтів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)