Романенко, Н. Нейромаркетинг та сучасний бізнес [Текст] / Н. Романенко> // Фінансовий ринок України. - 2012. - № 1. - С. 19-21 Рубрики: Маркетингові дослідження--Бізнес Кл.слова (ненормовані): нейромаркетингові експерименти -- реклама -- нейроскануючі техніки Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Соколова, Ю. О. Нові тенденції в суспільстві, що змінюють характер маркетингової діяльності [Текст] / Ю. О. Соколова, І. В. Кочнова, М. М. Хандога> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 4. - С. 139-142 : табл. - Бібліогр.: с. 141-142 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетингові дослідження--Бізнес Кл.слова (ненормовані): тенденція -- маркетингова стратегія -- маркетингові можливості Дод.точки доступу: Кочнова, І. В.; Хандога, М. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 16-26 : табл. Рубрики: Маркетингові дослідження--Бізнес Кл.слова (ненормовані): репутація -- служба сервісу -- адвокація -- клієнтський досвід Анотація: У статті досліджується, як споживачі воліють взаємодіяти з бізнесом, що вони найбільше цінують при спілкуванні з бізнесом, якою особистою інформацією вони хочуть ділитися в обмін на кращий клієнтський досвід, і що не вистачає бізнесу, коли мова йде про надання виняткового сервісу для своїх клієнтів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |