Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 4-23 : рис., табл.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок--Експертна оцінка--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
транснаціональні корпорації -- етнографічні дослідження -- ситуація споживання -- економічна криза -- інвестиційна криза
Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на дані, які дослідницькі компанії надають для аналізу та на експертні думки. Дане дослідження проводиться починаючи з 2003 року. Результати досліджень відкриті, презентуються на конференціях, публікуються в журналі "Маркетинг в Україні" та на сайті Української Асоціації Маркетингу www.uam.in.ua


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)