Лилик, І.
    Свідомий споживач як нова маркетингова цінність [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 5/6. - С. 63-66 : ил. - Библиогр.: с. 66 (3 назв.)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Захист прав споживачів
   Теорія маркетингу

   Маркетингові технології

Анотація: У статті розглянуто економіко-технологічні передумови формування нової маркетингової цінності - свідомий споживач.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Черноголовко, Николо.
    Обновление - мать достижения [Текст] / Н. Черноголовко // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 23-24.
Рубрики: Маркетингові технології
   Ребрейдинг

   Концерн Skoda

Анотація: У статті розглянуто концепцію ребрейдинга Skoda.





    Фещур, Роман.
    Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств [Текст] / Р. Фещур, В. Самуляк, С. Шишковський // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: с. 56 (8 назв.)
Рубрики: Маркетингові технології
   Управління розвитком--Інструментарій

   Промислове підприємство--Стратегії розвитку

Анотація: У статті розглянуто та проаналізовано групи факторів, що впливають на розвиток підприємств. Запропоновано маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств відповідно до їх фінансово-економічних результатів та потенціалу.


Дод.точки доступу:
Самуляк, Віталій; Шишковський, Сергій




    Зозульов, Олександр.
    Економічні логіки маркетингових дій [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 57-61. - Библиогр.: с. 61 (12 назв.)
Рубрики: Маркетингові технології
   Маркетинговий інструментарій

   Топ-менеджмент компанії--Ефективність роботи

Анотація: У статті розглянуто формування комплексу економічних логік маркетингових дій підприємств на різних стадіях формування ринку для прийняття управлінських рішень задля визначення основних напрямів зосередження їх маркетингових зусиль.





    Герасимов, Артур.
    Что день грядущий нам готовит? [Текст] / А. Герасимов // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 6. - С. 6-11.
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Тенденції маркетингу--Україна
   Маркетингові дослідження

   Маркетингові технології

Анотація: У статті розглянуто новини українського маркетингу, зокрема нові технології у маркетингових дослідженнях.





    Дубницький, Володимир.
    Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку [Текст] / В. Дубницький, Н. Даниліна // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 6. - С. 33-40. - Библиогр.: с. 40 (5 назв.)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові технології
   Старопромислові регіони--Україна

   Інноваційно-маркетинговий фактор--Галузь машинобудування--Україна

Анотація: В статті визначено місце інноваційно-маркетингового потенціалу в підвищенні ефективності інноваційної діяльності підприємства та зростання рівня конкурентоспроможності на світовому ринку.


Дод.точки доступу:
Даниліна, Наталя




    Кузьмина, Татьяна.
    Почему Фарма должна быть умной? [Текст] / Т. Кузьмина // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 6. - С. 51-53.
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові технології
   Фармацевтичний ринок--Україна

   Фармацевтичний ринок--Інновації

Анотація: 31 січня в Концерт-Холлі "ОАЗИС" відбувся 1 Маркетинговий Форум "Розумна Фарма".





    Зайченко, Иван.
    Облачное решение для Контакт-центра [Текст] / И. Зайченко // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 6. - С. 54-55.
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові технології
   Система обслуговування

   ІТ-послуги

Анотація: У статті розглянуто послугу "Контакт-центр за вимогою", яка означає предоставлення клієнту в оренду віддаленних робочих місць з потужним функціоналом Контакт-центра, необхідного для якісного обслуговування звернень клієнтів.





    Язвінська, Надія.
    Стратегічні орієнтири маркетингової діяльності підприємства [Текст] / Н. Язвінська // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 2. - С. 46-50. - Библиогр.: с. 50 (7 назв.)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові технології
   Ефективність маркетингу

   Результативність маркетингу

Анотація: В статті показано, що системне управління маркетингом підприємства починається з формування системи показників ефективності маркетингу та системи маркетингових цілей підприємства. Саме наявність цих систем на підприємстві інтенсифікує реалізацію аналітичної, планувальної, організаційної та контрольної функцій управління маркетингом та дозволяє маркетологам легко та гнучко визначати рентабельність маркетингової діяльності, її складових та окремих маркетингових заходів.





    Магдюк, Лариса.
    Міжнародна технічна допомога для розвитку в Україні: підтримка програм забезпечення рівних прав і можливостей в Україні [Текст] / Л. Магдюк // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 3. - С. 10-17. - Библиогр.: с. 17 (9 назв.)
Рубрики: Маркетингові технології
   Національні зобов'язання

   Донорські агенції

Анотація: Стаття написана по матеріалах аналітичного дослідження, що було проведено автором статті за підтримки програми ООН-Жінки в період з жовтня, 2012 року до березня, 2013 року. Для даної статті вибрані матеріали по індикаторах, які характеризують ринок міжнародної технічної допомоги по областях України; політики та практики фінансового забезпечення підтримки рівних прав і можливостей для жінок і чоловіків; відповідність національних зобов'язань та міжнародних тематичних приоритетів в контексті рівних прав і можливостей; кординація між донорськими агенціями.





    Примак, Тетяна.
    Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні [Текст] / Т. Примак // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 3. - С. 28-32. - Библиогр.: с. 31 (7 назв.)
Рубрики: Маркетингові технології
   Медичний ринок--Україна

   Реформування медицини

Анотація: В статті розглянуто проблеми застосування маркетингу на медичному ринку.





    Тарасенко, Олена.
    Процес вибору атрибутів позиціонування товару [Текст] / О. Тарасенко, О. Черненко // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 3. - С. 34-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
репозиціонування -- інтернет-опитування -- підприємство "Венето"


Дод.точки доступу:
Черненко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Пустотин, Вадим.
    Омоложение украинских брендов: как правильней [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 24-30 : фот.
Рубрики: Маркетингові технології
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
бренд "Наша Ряба" -- бренд"Геркулес" -- логотипи -- бренд "Киевстар"


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Максименко, Ольга.
    Через прозорі відносини до якості послуг: формування єдиних критеріїв оцінки управляючих компаній [Текст] / О. Максименко // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 31-37 : рис., табл.
Рубрики: Маркетингові технології
   Житлово - комунальне господарство

Кл.слова (ненормовані):
житлово-комунальні послуги -- система оцінки відповідності -- управляюча компанія
Анотація: У статті йдеться про реформування житлово-комунального господарства через запровадження ефективних форм управління житловим фондом. Перетворення в житлово-комунальній галузі торкнулися й системи управління як ЖКГ в цілому, так й житлової сфери зокрема. В даній публікації надаються результати напрацювань експертної групи щодо критеріїв оцінювання управителів/управляючої компанії в сфері надання житлово-комунальних послуг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ковальчук, Світлана.
    Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу [Текст] / С. Ковальчук // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 34-48 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
клієнтоорієнтований маркетинг -- інтернет-ресурси -- створення продукту (контенту)


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Воропай, Ганна.
    Конкурентоспроможність підприємства та фактори, що на неї впливають [Текст] / Г. Воропай // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 5. - С. 56-60 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Конкурентоспроможність--Підприємства
   Маркетингові технології

Кл.слова (ненормовані):
середовище -- ринкова економіка -- комунікації -- персонал


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Бучинська, Олена.
    Як маркетинг заробляє на коронавірусу [Текст] / Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 45-54 : фот.
Рубрики: Маркетингові технології
   Безпека життєдіяльності--Захист життя та здоров`я

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий захід -- інноваційна захисна маска -- товарна пропозиція
Анотація: Фраза "Криза - час можливостей" давно сприймається суспільством як безперечний факт. Історично доведено, що саме в періоди депресій минулих років виникли найпотужніші всесвітньовідомі компанії. Найголовніше тут - правильно скористатися нагодою та не впустити свій шанс.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Гладуненко, Роман.
    Прат "Тернопільський кар'єр" створює новий продукт для агроринку - гранульований вапняк [Текст] / Роман Гладуненко // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 3. - С. 53-54 : портр.
Рубрики: Аграрний ринок--Дослідження--Україна
   Маркетингові технології

Кл.слова (ненормовані):
кислотність грунту -- вапнякова продукція -- земельне багатство -- мікроелементи
Анотація: Автор статті розповідає про те, що завдяки інтенсивній та злагодженій роботі командою підприємства ПрАТ "Тернопільський кар'єр" за кілька тижнів було збудовано завод гранульованого вапняку, урочисте відкриття якого відбулося 17 липня. Партнери з Польщі здійснили постачання та налагодження обладнання для підприємства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ковальчук, Світлана.
    Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом [Текст] / Світлана Ковальчук, Ольга Мороз // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 4. - С. 35-42 : рис. - Бібліогр.: с. 42
Рубрики: Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетинг -- ботоферми -- інформаційна гігієна
Анотація: Фактчекінг – це перевірка фактів та тверджень, які викликають сумнів, на точність та правдивість.


Дод.точки доступу:
Мороз, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ларіна, Ярослава.
    Веган-споживачі як перспективний сегмент ринку органічної продукції [Текст] / Ярослава Ларіна // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 4. - С. 43-45 : рис. - Бібліогр.: с. 45
Рубрики: Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
органічна продукція -- веганство -- здорове харчування
Анотація: Веган-споживачі являють собою перспективний сегмент у світі і в Україні, значною мірою, для виробників органічної продукції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)