Бухалова, Наталия. "Zверьки" неизвестной породы: украинское поколение Z [Текст] / Наталия Бухалова> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 12-24 : рис. Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Україна Кл.слова (ненормовані): зовнішнє середовище -- внутрішній конфлікт -- програмування Анотація: Автор статьи рассказывает о том, как много лет назад с командой Украинской Маркетинговой Группы (UMG), одними из первых в Украине глубинно изучили тинейджеров. А в этом году, когда миллениалы стали значительно понятнее, погрузились в следующее поколение - поколение Z - все те, кому сейчас от 14 до 22 лет. Премьера данного исследования состоялась на одном из наиболее ярких маркетинг - событий страны - Украинском Маркетинговом Форуме, результаты которого представлены в этой статье. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кузьминчук, Н. В. Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту [Текст] / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, О. Ю. Терованесова> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 28-39 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 38-39
Кл.слова (ненормовані): товарний ринок -- кон'юктура ринку -- інноваційні сервіси -- асортимент товарів -- канали розподілу Анотація: У статті досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту за визначеними параметрами, зокрема, встановлено основних гравців ринку, проаналізовано асортимент продукції, рівень цін та канали розповсюдження продукції. Визначено рівень сприйняття споживачами виробників beauty-інструменту, перспективні ніші ринку для вітчизняних компаній. Обґрунтовано можливі альтернативні напрями діяльності вітчизняних підприємств. Дод.точки доступу: Куценко, Т. М.; Терованесова, О. Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів? 4Service надає дані дослідження, де з’ясовує думку українців про турботу з боку бізнесу [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 4. - С. 18-22 : рис. Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Україна Кл.слова (ненормовані): контакт-центри Анотація: Контакт-центри – важливий інгредієнт в рецепті успіху будь-якого бізнесу. Контакт-центр допомагає підприємцям зібрати зворотний зв'язок, споживачам вирішити свої проблеми і разом далі рухатись, покращуючи життя один одному. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |