Зозульов, Олександр. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії [Текст] / Олександр Зозульов, Тетяна Царьова> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 3. - С. 47-54 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 54 Рубрики: Маркетингові технології--Стрес-тестування--Бізнес-модель Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність -- модель товару -- фандрейзинг -- ключові партнери Анотація: Автори статті розповідають про функціонально-структурну модель товару , яка є основою для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії, яка може стати у нагоді за випадку аналізу конкурентоспроможності, пов'язаної із виробленням та використанням технічно складного промислового товару. Дод.точки доступу: Царьова, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |