Фітель, О. І. Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад [Текст] / О. І. Фітель> // Регіональна економіка. - 2017. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Місцеве самоврядування--Громади Територіальні громади Маркетинг--Розвиток--Україна Маркетинг--Брендинг Кл.слова (ненормовані): Маркетинг територіальний -- Конкурентоспроможність -- Бренд територій Анотація: Окреслено базові переваги імплементації маркетингових інструментів у постійні місцеві практики та політики для підвищення спроможності територіальних громад. Сформовано мету маркетингової діяльності територіальної громади, здійснено огляд засад і принципів формування бренду території. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Павлова, І. О. Психологічний інструментарій брендингу сільських територій Південного регіону [Текст] / І. О. Павлова> // Регіональна економіка. - 2017. - № 4. - С. 84-90. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Регіональна економіка--Брендинг Маркетинг--Брендинг Кл.слова (ненормовані): Імідж -- Ментальність -- Сільські території Анотація: На підставі побудови ментальної карти образів сільських територій Південного регіону з позиції психологічного підходу розкрито технологію створення їх бренду як привабливого та конкурентоспроможного територіального продукту. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |