Фітель, О. І.
    Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад [Текст] / О. І. Фітель // Регіональна економіка. - 2017. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Місцеве самоврядування--Громади
   Територіальні громади

   Маркетинг--Розвиток--Україна

   Маркетинг--Брендинг

Кл.слова (ненормовані):
Маркетинг територіальний -- Конкурентоспроможність -- Бренд територій
Анотація: Окреслено базові переваги імплементації маркетингових інструментів у постійні місцеві практики та політики для підвищення спроможності територіальних громад. Сформовано мету маркетингової діяльності територіальної громади, здійснено огляд засад і принципів формування бренду території.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Павлова, І. О.
    Психологічний інструментарій брендингу сільських територій Південного регіону [Текст] / І. О. Павлова // Регіональна економіка. - 2017. - № 4. - С. 84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Регіональна економіка--Брендинг
   Маркетинг--Брендинг

Кл.слова (ненормовані):
Імідж -- Ментальність -- Сільські території
Анотація: На підставі побудови ментальної карти образів сільських територій Південного регіону з позиції психологічного підходу розкрито технологію створення їх бренду як привабливого та конкурентоспроможного територіального продукту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)