Сало, І. А.
    Методичні підходи щодо прогнозування обсягів реалізації яблук на внутрішньому ринку [Текст] / І. А. Сало // Економіка АПК. - 2011. - № 1. - С. 91-94. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингове дослідження--Маркетинговий аналіз
   Внутрішня торгівля в Україні--Прогнозування

   Плодовоягідні культури--Торгівля та ціни--Статистика

Кл.слова (ненормовані):
Споживання -- Плодоягідна продукція -- Садівницьке підприємство
Анотація: Розглянуто параметри прогнозування обсягів реалізації яблук усіма категоріями господарств. Побудовано економічну модель прогнозування з урахуванням сезонного характеру на внутрішньому ринку яблук.

Є примірники у відділах:
ВДЕТПСГН - Б.ц. (вільний)




    Памаркли, Д. М.
    Прямой и сопутствующий эффект роста урожайности сельскохозяйственных культур [Текст] / Д. М. Памаркли // Економіка АПК. - 2013. - № 3. - С. 102-110. - Библиогр. в конце ст.
ББК 41 + 65.32
Рубрики: Рослинництво--Зернові культури--Сортовипробування--Врожайність зернових
   Маркетинг--Маркетингове дослідження--Маркетинговий аналіз

   Регіональна економіка--Одеська область

Кл.слова (ненормовані):
Продуктивность земли -- Рентабельность -- Прибыль
Анотація: Розглянуто методичний інструментарій розрахунку економічного ефекту, спричиненого збільшенням врожайності сільськогосподарських культур.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)