Костенко, О. П. Розробка математичної моделі вибору стратегії збуту продукції [Текст] / Костенко О. П., Ковалевська І. В.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2011. - № 2. - С. 107-113 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 113 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг--Підприємства--Збут продукції Кл.слова (ненормовані): математична модель -- граф-схема алгоритму -- стратегія збуту -- імітаційна модель Дод.точки доступу: Ковалевська, І. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ащаулов, В. В. Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії [Текст] / В. В. Ащаулов> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54 : рис. - Бібліогр.: с. 53 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг--Підприємства--Збут продукції Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- ринкова ситуація -- реалізація продукції Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |