Костенко, О. П.
    Розробка математичної моделі вибору стратегії збуту продукції [Текст] / Костенко О. П., Ковалевська І. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2011. - № 2. - С. 107-113 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 113 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг--Підприємства--Збут продукції
Кл.слова (ненормовані):
математична модель -- граф-схема алгоритму -- стратегія збуту -- імітаційна модель


Дод.точки доступу:
Ковалевська, І. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ащаулов, В. В.
    Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії [Текст] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54 : рис. - Бібліогр.: с. 53 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг--Підприємства--Збут продукції
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- ринкова ситуація -- реалізація продукції


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)