Олійник, В. Формування економічного мислення на уроках математики у вихованців школи-інтернату [Текст] / Валентина Олійник> // Математика в школі. - 2011. - № 9. - С. 29-30 : табл. - Бібліогр.: с. 30 Рубрики: Математика--Інтерактивні технології--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): економічна освіта -- кооперативне навчання -- рольові ігри Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Крупа, Оксана. Математичний сторітелінг. Чому урок має бути цікавим [Текст] / Ольга Крупа> // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 14. - С. 4-9 : рис. - Бібліогр.: с. 9 Рубрики: Математика--Інтерактивні технології--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): геометрична прогресія -- критичне мислення -- головоломки Анотація: Про сучасних дітей часто говорять, як про покоління Z - таких, що росли в період поширення цифрових технологій, глобалізації та нескінченних інформаційних потоків. Отже, потрібно переосмислити традиційні підходи до навчання. У статті подано міркування щодо доцільності застосування методу сторітелінгу на уроках математики. Запропоновано добірку історій про нескінченну спадну геометричну прогресію. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |