Ільніцька, Л. ІКТ з метою формування профільних компетентностей / Л. Ільніцька> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 22-23 Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології Математична освіта в школі--Технології і методи навчання Кл.слова (ненормовані): інформаційна компетентність -- інформаційна культура Анотація: Автор розкриває питання інформаційної культури вчителя, ділиться досвідом впровадження ІКТ на уроках математики. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Уланова, Н. Інтерактивна дошка Smart board на уроках / Н. Уланова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 70-73 Рубрики: Математична освіта в школі--Технології і методи навчання Педагогіка--Дидактика--ТЗН Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтовані технології -- інформатизація Анотація: Демонстрація презентаційної техніки з колекцією інтерактивних засобів LAT 2.0 (Lesson Activity Tolkit) на прикладі розробки дидактичного матеріалу з математики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гризун, Людмила Едуардівна. Комп’ютерні динамічні моделі як інструмент підтримки дослідницького підходу в навчанні математики старшокласників / Л. Е. Гризун> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв) Рубрики: Математична освіта в школі--Технології і методи навчання Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): динамічні моделі -- комп’ютерні динамічні моделі -- дослідницький підхід -- дослідницькі технології Анотація: В статті висвітлено сутність й дидактичні можливості серії комп’ютерних динамічних моделей, розроблених на кафедрі інформатики ХНПУ імені Г. С. Сковороди з метою підтримки дослідницького підходу у навчанні математики старшокласників. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |