Зозульов, Олександр. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [Текст] / О. Зозульов, О. Підмогильна> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 3. - С. 41-48. - Библиогр.: с. 48 (8 назв.) Рубрики: Мережева економіка Міжорганізаційні утворення Кооперація Анотація: Стаття присвячена обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології. Дод.точки доступу: Підмогильна, Оксана |
Швед, Юрій. Концентрація капіталу: мережево-цифровий вимір [Текст] / Юрій Швед, Богдан Титиш> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2024. - № 2. - С. 66-85 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Цифрова економіка--Соціально-економічне становище Мережева економіка Кл.слова (ненормовані): мережеві ефекти -- мережевізація -- цифровізація -- злиття та погашення Дод.точки доступу: Титиш, Богдан Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |