Комарова, Олена.
    Формування теоретичних знань учнів про закон Харді - Вайнберга [Текст] / Олена Комарова // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 5. - С. 18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.8
Рубрики: Методика викладання біології
Анотація: Розглянуто методичні умови формування елементів наукових теоретичних знань старшокласників з біології, таких як знання про закон Харді - Вайнберга, та умов його достовірності. Автором розроблена класифікація навчальних задач з генетики популяцій для курсу біології старшої школи. В процесі їх розв'язування у школярів теоретичні уявлення трансфурмуються у практичні вміння аналізу генетичної структури як ідеальних популяцій, так і таких, для яких умови достовірності не дотримано.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Експериментальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія, 6 - 9 класи [Текст] / Н. Ю. Матяш [и др.] // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 5. - С. 28-42
ББК 74.262.8
Рубрики: Методика викладання біології
Анотація: Подано експериментальну програму для загальноосвітніх навчальних закладів з біології для 6 - 9 класів.


Дод.точки доступу:
Матяш, Н. Ю.; Коршевнюк, Т. В.; Вербицький, В. В.; Козленко, О. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Матяш, Надія.
    Методичний коментар до програми з біології [Текст] / Надія Матяш, Тетяна Коршевнюк, Ліна Рибалко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 5-10
Рубрики: Методика викладання біології
Анотація: Мета біологічної освіти - формування в учнів базових предметних компетентностей, основою яких є розуміння цінностей живої природи, цінності знань, їх практичного значення в житті і професійній діяльності. Реалізація мети можлива за умов упровадження підходів до формування змісту та визначення вимог до загальноосвітньої підготовки учнів, зазначених у Державних стандартах.


Дод.точки доступу:
Коршевнюк, Тетяна; Рибалко, Ліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Комарова, Олена.
    Розв'язування задач з генетики в 11 класі [Текст] / Олена Комарова // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Волочаєва, Тетяна.
    Семінар для учнів 10-11 класів "Проблема СНІДу" [Текст] / Тетяна Волочаєва // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології
Анотація: У статті подано розробку уроку біології в 10-11 класі на тему: "Проблема СНІДу".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Матяш, Надія.
    Практична частина навчальної програми з біології: проблеми її виконання [Текст] / Надія Матяш // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології
Анотація: Одним із концептульних положень реалізації змісту біологічної освіти в основній школі є посилення практичної спрямованості й прикладного значення біологічних знань. Практичний компонент змістової складоаої прогграми є обов'язковим елементом формування в учнів практичних предметних компетентностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ващенко, Лідія.
    Розвиток дослідницьких умінь з біології у профільний школі [Текст] / Лідія Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 3. - С. 39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології
Анотація: Розглянуто результати діагностики операційної складової дослідницьких умінь старшокласників на прикладі біології. Ми виходили з того, що на всіх етапах навчального дослідження учні профільної школи повинні вміти застосувати різні розумові дії, формувати на основі власних висновків план подальшої діяльності. Результати дослідження дають підстави зробити висновок про посередній рівень сформованості у старшокласників дослідницьких умінь, розвиток яких значною мірою залежить від створених учителем умов, використання ним відповідних методів та прийомів організації навчально-дослідницької роботи, вмілого педагогічного керівництва цим процесом тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Неведомська, Євгенія.
    Методика вивчення черепних нервів [Текст] / Євгенія Неведомська, Лідія Макаренко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології
Анотація: Метою статті є надання основної інформації про черепні нерви та методики їхнього вивчення.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Лідія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Козленко, Олександр.
    Проектно-рольова гра з біології як форма реалізації наскрізної змістової лінії "Підприємливість та фінансова грамотність" [Текст] / Олександр Козленко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 2. - С. 11-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології
Анотація: У статті запропоновано організацію такої форми діяльності, що поєднує переваги навчальних проектів і ігор - проектно-рольову гру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Зарева, Ірина.
    Мова і мовлення. Фізіологічні основи мовлення [Текст] : Бінарний урок : біологія та українська мова / Ірина Зарева, Поліна Накурда // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 2. - С. 34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології
   Методика викладання української мови

Анотація: У статті подана розробка бінарного уроку з біології та української мови. Метою якого є сформувати ключові компетентності учнів з біології та укр. мови на основі міжпредметних зв'язків.


Дод.точки доступу:
Накурда, Поліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Матяш, Надія.
    Реалізація змістової лінії "Здоров'я і безпека" в навчанні учнів біології людини [Текст] / Надія Матяш // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 5. - С. 26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології
Анотація: Базова шкільна біологічна освіта є одним із можливих шляхів закладання системних знань про здоров'я, способи його збереження і безпеку життя людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)