Бояршинова, Світлана. Подорож у світ Фродо і Гаррі [Текст] : урок -дослідження жанру фентезі / Світлана Бояршинова> // Всесвітня література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 34-36 Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Фентезі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): позакласне читання Анотація: Дослідження жанру фентезі у літературі та мистецтві на прикладі романів Дж. К. Ролінг "Гаррі Поттера і філософський камінь" та Дж. Р. Р. Толкіна "Володар перснів", образів Гаррі Поттера і Фродо Беббінса. Дод.точки доступу: Ролінг, Джоан (англійська письменниця ; (р. н. 1965)); Толкін, Джон Роналд Руел (англійський письменник-фантаст ; 03.01.1892 - 02.09.1973) Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кашуба , Євдокія. Фантастична ситуація як дзеркало реальних проблем [Текст] : урок-діалог за повістю-казкою Крістіне Нестлінгер "Геть Огіркового короля!" / Євдокія Кашуба > // Всесвітня література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 50-51 : ілюстр. Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Письменники Австрії--Дитяча література австрійська--Фентезі, 20-21 ст. Анотація: На прикладі повісті-казки К. Ністлінгер "Геть Огіркового короля" розглядається, як автор за допомогою фантастичного викриває реальні проблеми сьогодення. Дод.точки доступу: Нестлінгер, Крістіне (письменниця ; 13.10.1936) Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гандовська, Альона. "Чи потрібна війна людству?" [Текст] : урок-реквієм за розділом "Література проти війни" / Альона Гандовська> // Всесвітня література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 55-57 Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Патріотичне виховання--Школярів Кл.слова (ненормовані): війна Анотація: Мета: узагальни вивчений матеріал; виховуючи в учнів повагу до героїчних подвигів співвітчизників, ушанувати пам'ять тих, хто загинув у роки Другої Світової війни; показати всю жорстокість, з якою був нищений наш народ; формувати патріотичні почуття гордості за старше покоління. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чорна, Н. П. М. Метерлінк "Синій птах". 10-й клас [Текст] / Н. П. Чорна> // Зарубіжна література в школі. - 2015. - № 9/10. - С. 5-10 Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Бельгійські письменники , 20 ст. Анотація: Філософська драма "Синій птах" - світла казка-феєрія про пошуки щастя, роздуми про вищі цінності людського буття. Дод.точки доступу: Метерлінк, Моріс (бельгійський поет, теоретик, творець символістської драми ; 1862-1949) Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вінтоняк, Л. М.. Байка як жанр літератури. Езоп - легендарний байкар. 6-й клас [Текст] / Л. М. Вінтоняк> // Зарубіжна література в школі. - 2015. - № 9/10. - С. 13-14 Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Давньогрецька література--Вивчення в школі--Байкарі давньогрецькі Кл.слова (ненормовані): езопові байки Анотація: Урок вивчення нового матеріалу. Дод.точки доступу: Езоп (байкар давньогрецький, VI ст. до н.е.) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коломійченко, Л. І. Гамлет - вічний образ світової літератури. Проблема морального вибору і вчинку [Текст] / Л. І. Коломійченко> // Зарубіжна література в школі. - 2015. - № 9/10. - С. 19-21 Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Англійська література--Шекспір Вільям (1564-1616 рр.) Кл.слова (ненормовані): урок дослідження Анотація: Мета: розкрити з учнями поняття вічний образ; проаналізувати сюжет трагедії у єдності змісту та форми; простежити еволюцію головного героя; визначити засоби розкриття його характеру; дати поняття монолог; розкрити характерні особливості та функції монологів Гамлета. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Черкасова, А. В. Цикл уроків вивчення теми "Бертольт Брехт - видатний німецький письменник. Епічний театр Б. Брехта". 11 клас [Текст] / А. В. Черкасова> // Зарубіжна література в школі. - 2015. - № 9/10. - С. 22-32. - Зміст: Бертольд Брехт - німецький драматург, прозаїк, поет, теоретик літератури та театру ; "Рання-рань початку!" ; Чи правий Галілей? ; Драматургічна теорія Б. Брехта / довідковий матеріал до уроків. Проблематика і поетика п'єси "Матінка Кураж та її діти" Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Німецька література--Брехт Бертольт (1898-1956 рр.) Дод.точки доступу: Брехт, Бертольт (німецький драматург і поет ; 1898-1956) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рябчук, Н. В. Байка як літературний жанр [Текст] : урок / Н. В. Рябчук> // Зарубіжна література в школі. - 2015. - № 9/10. - С. 40-3-40-8 . - фаховий сервер № 18 Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Байки--Літературна критика Байки--Методика викладання Анотація: Мета: дати учням поняття про байку; розкрити характерні ознаки та специфіку художьої структури байки; презентувати найвідоміших байкарів світу. Дод.точки доступу: Езоп (байкар давньогрецький, VI ст. до н.е.) \про нього\; Глібов, Леонід Іванович (український письменник, поет, байкар, видавець, громадський діяч ; 1827-1893) \про нього\; Глазовий, Павло Прокопович (український поет-гуморист і сатирик ; 1922 - 2004 ) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Міщенко, М. М. Театр у Давній Греції. Есхіл - видатний давньогрецький трагік. 8-й клас [Текст] / М. М. Міщенко> // Зарубіжна література в школі. - 2015. - № 9/10. - С. 51-56 : фот. Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Давньогрецька література--Драматургія Театр--Історія--Давня Греція Анотація: Відомості про життя і творчість Есхіла. Опрацювання уривків трагедії "Прометей закутий", дослідженя образа Промітея. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тумаш, В. Використання елементів музейної педагогіки на уроках світової літератури [Текст] / В. Тумаш> // Всесвітня література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Місце музейної педагогіки в освітньому просторі ; Актуальність та практична значущість впровадження досвіду ; Використання елементів музейної педагогіки на уроках світової літератури Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ніколенко, Ольга. Патріотичне й моральне виховання учнів у процесі викладання світової літератури [Текст] / О. Ніколенко> // Світова література. Шкільний світ. - 2015. - № 9/10. - С. 9-13 Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Патріотичне виховання Анотація: У Міністерстві освіти і науки відбулася всеукраїнська нарада методистів світової літератури обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти з проблеми "Вивчення зарубіжної літератури в контексті сучасності". Пропонуємо матеріали виступу автора програми "Світова література. 5-9 класи" про зміни в начально-методичному забезпеченні викладання предмета. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шестак, О. Люсі Мод Монтгомері. "Енн із зелених дахів" [Текст] / О. Шестак> // Світова література. Шкільний світ. - 2015. - № 9/10. - С. 37-41 Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Дод.точки доступу: Монтгомері, Люсі (канадська письменниця ; 30.10.1874 — 24 .04. 1942) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Замичковська, С. Позакласні заходи зі світової літератури [Текст] / С. Замичковська> // Світова література. Шкільний світ. - 2015. - № 9/10. - С. 42-57. - Зміст: Країною казковою. ; Таємниці літератури. ; Стріли Робіна Гуда. Інтелектуально-розважальна гра. 7-й клас ; Гоголь наш, велике серце! Усний літературний журнал.7-9-ті класи Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Позакласні заходи--Література Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Якушко, Л. Образ міста в романі Орхана Памука "Стамбул: спогади та місто" [Текст] / Л. Якушко, Д. Чередніченко> // Світова література. Шкільний світ. - 2015. - № 15/16. - С. 57-67 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Місто як об'єкт соціокультурних літературознавчих досліджень ; Образ Стамбула - джерело натхнення митців ХХ-ХХІ ст. ; Образ Стамбула як культурного палімпсеста ; Чорно-білий образ міста ; Hϋzϋn - особлива емоція Стамбула ; Місто як особливий простір існування героя ; Стамбул як суб'єкт та об'єкт впливу ; Стамбул очима турецьких митців ; Стамбул очима європейських митців Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Дод.точки доступу: Чередніченко, Д.; Памук, Орхам (1952-) \про твір\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кошова, Т. Людина і світ у давній літературі [Текст] : цикл уроків. 8-й клас / Т. Кошова> // Світова література. Шкільний світ. - 2015. - № 21/22. - С. 12-27. - Зміст: Урок 1. Театр у Давній Греції. Есхіл "Прометей закутий" ; Урок 2. Образ Прометея у світовій літературі. Вічна іскра вогню Прометея ; Урок 3. Софокл - видатний даньогрецький трагік. "Антігона" ; Урок 4. "Енеїда" Вергілія - шедевр "Золотої доби" давньоримської культури ; Урок 5. "Одіссея" мандрів Енея та "Іліада" його битв ; Урок 6. Горацій - найвидатніший поет "Золотої доби" римської літератури ; Урок 7. Співець любові і печалі. Овідій і його поема "Метаморфози" ; Урок 8. Тематичне оцінювання за темою "Людина і світ у давній літературі" Рубрики: Давня література Давня Греція Стародавній Рим Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шестак, О. Різдвяна казка Е. Т. А. Гофмана [Текст] : 5-й клас / О. Шестак> // Світова література. Шкільний світ. - 2015. - № 21/22. - С. 28-30 : ил. Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Урок. Тема. Е. Т. А. Гофмана "Лускунчик і мишачий король". Дод.точки доступу: Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Михайленко, О. Е. Сетон-Томсон "Маленькі дикуни" [Текст] : 6-й клас / О. Михайленко> // Світова література. Шкільний світ. - 2015. - № 21/22. - С. 39-41 : іл. Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Е. Сетон-Томсон написав багато творів про дітей і для дітей. У його оповіданнях малеча живе, зростає й набирається досвіду на природі із тваринами. Для автора такі твори є трохи автобіографічними. Наприклад, книга "Маленькі дикуни" - це розповідь письменника про себе, про вибір життєвого шляху. Дод.точки доступу: Сетон-Томпсон, Ернест (1860-1946) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сеник, Вікторія. Тема мистецтва у творі В. Г. Короленка "Сліпий музикант" [Текст] : 7-й клас / В. Сеник> // Світова література. Шкільний світ. - 2015. - № 21/22. - С. 42-45 Рубрики: Методика викладання світової літератури--Загальноосвітні навчальні заклади Анотація: Володимир Галактіонович Короленко в повісті "Сліпий музикант" спробував відповісти на вічні питання про те, що таке щастя, як знайти самого себе та сенс свого існування, яку роль відіграють у формуванні особистості мистецтво й любов. Дод.точки доступу: Короленко, Володимир Галактіонович (письменник ; 1853-1921) \про твір\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |