Деркач, Тетяна.
    Особливості кольоросприйняття в навчанні хімії [Текст] / Т. Деркач, Є. Язикова // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 2. - С. 36-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Хімія--Методика викладання--Загальноосвітні школи
   Методика викладання хімії--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання
Анотація: В статті розповідається про кольоросприйняття, який може застосовуватися в розробці наочних навчальних засобів, симантичне та постійне використання яких сприятиме кращому засвоєнню інформації. Замінити наполегливу, важку самостійну роботу з опануванням хімічних знань неможливо, оскільки вона є сутністю навчання. Але можна полегшити її, використовуючи прийоми привертання мимовільної увагита/або активізації діяльності учнів.


Дод.точки доступу:
Язикова, Євгенія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Коростіль, Лідія.
    Абетка самоосвіти з хімії для учнів 7 класу [Текст] / Лідія Коростіль // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 2. - С. 46-48
Рубрики: Методи навчання--Загальноосвітні школи
   Методика викладання хімії--Загальноосвітні навчальні заклади

Анотація: В статті поданий курс "Абетка самоосвіти школяра з хімії" для учнів 7 класу розроблений відповідно до вікових особливостей учнів та чинної навчальної програми. Курс розрахований на 17 год і грунтується на заннях учнів з хімії, природознавства, основ здоров'я та української літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Богданова, В. Я.
    Формування математичної компетентності під час вивчення хімії [Текст] : нові формати освіти / В. Я. Богданова, Н. А. Дяченко // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 9. - С. 11-15 : табл. - Зміст: Застосування математичних знань на уроках хімії
Рубрики: Методика викладання хімії--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
математична компетентність -- числова інформація -- математичні методи -- геометричні поняття
Анотація: Компетентісний підхід у навчанні, на відміну від предметного, передбачає інтеграцію ресурсів змісту курсу хімії та інших предметів на основі провідних соціально й особистісно значущих ідей, що втілені в сучасній освіті: уміння вчитися, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська відповідальність, ініціативність і підприємливість.


Дод.точки доступу:
Дяченко, Н. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Грабовий, Андрій.
    Навчальний хімічний експеримент як засіб формування предметної компетентності з хімії [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 1. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання хімії--Загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: Метою дослідження є розкриття теоретико-методичних засад використання навчального хімічного експерименту як засобу формування предметної компетентності з хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)