Трухан, О. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії [Текст] / О. Трухан> // Рідна школа. - 2011. - № 8-9. - С. 36-40. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Методика викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): ЦУКК Анотація: У статті висвітлено способи формування в учнів основної школи умінь працювати з підручником у процесі навчання історії. Акцентовано увагу на ефективних методах та прийомах навчальної роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ворожбит, Любов. Навчально-методична база кабінету історії [Текст] : формувальння й ефективне використання / Л. Ворожбит> // Історія України (Шкільний світ). - 2015. - № 10. - С. 12-15 Рубрики: Методика викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): кабінет історії -- технічні засоби навчання Анотація: Досвід навчального кабінету учителя історії Любові Іванівни Ворожбит, м. Чернівці. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мороз, П. Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії [Текст] : методичний матеріал / П. Мороз> // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 11-15. - бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Методика викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): розвиток освіти -- формування творчої особистості -- особистісно орієнтоване навчання Анотація: Стаття розглядає проблему пошуку нового в теорії і практиці сучасного етапу розвитку освіти в Україні. А саме необхідність переходу від репродуктивного навчання до ефективного. Що можливе за умови, якщо учень у процесі навчальної діяльності і життєвої практики використовує знання, здобуті ним самим. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Гузенков, С. Як можна вивчати національні трагедії [Текст] : методичний матеріал / С. Гузенков> // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 20-22. - бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Методика викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): трагічність української історії -- голодомор Анотація: В статті йдеться про необхідність "олюднити" українську історію. Проводиться паралель між українським Голодомором та єврейським Голокостом. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |