Кондрак, Еліас Аріф. Мораль і етика у взаємодії з наукою, освітою і релігією [Текст] / Е. А. Кондрак> // Освіта і управління. - 2013. - № 1-2. - С. 129-133. - Библиогр.: с. 132 (5 назв.) Рубрики: Морально-етичне виховання Формування особистості Людське буття--Духовні пріоритети Анотація: У статті розглянуто проблеми щодо моралі та етики у взаємодії з наукою, освітою і релігією. Досліджено взаємозв'язок релігії і науки. Аналізуютсья завдання освіти з морально-етичного виховання молоді. |
Ніколенко, Ольга. Патріотичне і морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури в 7 класі [Текст] / О. Ніколенко> // Всесвітня література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 3-6 Рубрики: Патріотичне виховання--Уроки світової літератури Морально-етичне виховання Анотація: Сьогодні урок літератури виконує не тільки навчальне, розвивальне та виховне завдання, а ще й велику рятівну місію - рятування душ учнів від війни та насильства, від розбрату та національної ворожнечі, щоб Україна була справді процвітаючою, мирною і стабільною державою. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Акіруш, Т. Г. Морально-етичне виховання в початкові школі [Текст] : орієнтовне планування з морально-етичного виховання / Т. Г. Акіруш> // Розкажіть онуку. - 2015. - № 8. - С. 28-35. - Зміст: Національна свідомість та шляхи її реалізації ; Особистість: її духовний та культурний рівень ; Конституція - Основний закон України ; Загальнолюдська мораль. Формування принципів та їх утворення Рубрики: Моральне виховання--Початкова школа Морально-етичне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Галига, В. О. Твір-роздум на морально-етичну тему (у форматі ЗНО) [Текст] : 9 клас / В. О. Галига> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 4/5. - С. 28-35. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Морально-етичне виховання Українська мова--Твори--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): учні -- навчання -- моральне виховання -- естетичне виховання Анотація: Мета уроку: формувати вміння складати власне висловлювання у формі твору-роздуму; розвивати зв‘язне мовлення (усне й письмове), увагу, емоційну сферу; розширювати словниковий запас учнів; розвивати творчу активність. Виховувати доброту, співчуття на прикладі життєвого шляху відомих осіб рідного краю та літературних героїв. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |