Косенко, О.
    Рівні можливості чи торговельний зашморг? [Текст] / О. Косенко // Демократична Україна. - 2009. - № 16. - С. 8
ББК 65.428
Рубрики: Міжнародна торгівля--Україна--Європейський Союз (ЄС)
Анотація: Проблема утворення зони вільної торгівлі між Україною та Євросоюзом.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Смирнова, Ксенія.
    Зона вільної торгівлі між Україною та країнами Європейської асоціації вільної торгівлі: правовий аналіз [Текст] / Ксенія Смирнова // Віче. - 2012. - № 20. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 66.4(4Укр)
Рубрики: Європейська інтеграція--Зона вільної торгівлі--Україна
   Зовнішньоекономічні відносини--Зона вільної торгівлі--Правовий аспект--Україна

   Міжнародна торгівля--Україна--Європейський Союз (ЄС)

Анотація: В статті розглядаються питання вступу України до СОТ, преференційні угоди , укладені після вступу України до СОТ та заснування зон вільної торгівлі між Україною та країнами ЄАВТ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шкурко, Дмитро.
    Член Представництва України при ЄС Назар Бобицький: "Торгівля з ЄС є потужним двигуном для економіки України" [Текст] / Дмитро Шкурко // Урядовий кур'єр. - 2018. - 21 листоп. (№ 219). - С. 1, 3
Рубрики: Міжнародна торгівля--Україна--Європейський Союз (ЄС)


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Голованова, Майя.
    Інтеграція України до європейського ринку органічної замороженої продукції [Текст] / Майя Голованова, Зоя Каменєва, Валерія Хижа // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 21-33 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 33
Рубрики: Ринок замороженої продукції--Інтеграція--Європейський ринок
   Міжнародна торгівля--Україна--Європейський Союз (ЄС)

Кл.слова (ненормовані):
заморожені овочі -- споживчий ринок -- асортимент продукції -- веганські страви
Анотація: Ринок органічних продуктів харчування є і залишається привабливим сегментом як для виробників, так і для ритейлу. Зрушення, викликані споживачами, надають виробникам і роздрібним торговцям можливість перезавантажити себе і змінити ринкове середовище відповідно до викликів сучасності. Нові органічні продукти повинні відповідати запитам й очікуванням клієнта, приносити йому відповідне задоволення та вигоду. Авторки статті розповідають про інтеграцію України до європейського ринку органічної замороженої продукції і стверджують, що основні тенденції даної галузі сприяють змінам в напрямку більш корисного й стійкого майбутнього серед продуктів харчування.


Дод.точки доступу:
Каменєва, Зоя; Хижа, Валерія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)