Фітель, О. І. Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад [Текст] / О. І. Фітель> // Регіональна економіка. - 2017. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Місцеве самоврядування--Громади Територіальні громади Маркетинг--Розвиток--Україна Маркетинг--Брендинг Кл.слова (ненормовані): Маркетинг територіальний -- Конкурентоспроможність -- Бренд територій Анотація: Окреслено базові переваги імплементації маркетингових інструментів у постійні місцеві практики та політики для підвищення спроможності територіальних громад. Сформовано мету маркетингової діяльності територіальної громади, здійснено огляд засад і принципів формування бренду території. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |