Потапова, М. И. Развитие творческой активности учащихся младших классов при обучеии иностраннім языкам [Текст] / М.И. Потапова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 7. - С. 49-52. - Текст рос., нім. . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): мотивація -- творчі здібності -- позитивні емоції Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Зуева, И. Е. Мотивирующие стратегии в обучении лексике немецкого языка в начальной школе [Текст] / Зуева И.Е.> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 9. - С. 17-22. - Библиогр.: с. 22 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): універсальні учбові дії -- мотивація -- стратегії Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Паршикова, Олена Олексіївна. Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи [Текст] / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська> // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 36-42 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): прийоми театральної педагогіки -- учні початкової школи -- елементарне німецькомовне спілкування Анотація: У статті обґрунтовано доцільність застосування прийомів театральної педагогіки у процесі навчання елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи та необхідність спеціальної підготовки студентів / учителів до використання таких прийомів у навчанні іноземної мови. Визначено та охарактеризовано чотири типи елементарного іншомовного спілкування (квазі-, прото-, пара- та метакомунікація) у динаміці формування елементарної іншомовної компетентності учнів початкової школи на рівнях А1.1 та А1.2. Встановлено, що основним способом засвоєння іноземної мови на першому рівні формування елементарної іншомовної компетентності А1.1 є наслідування, що обумовлює переважно рецептивне та імітативне навчання усного німецькомовного спілкування на основі механізмів сприйняття, розуміння і відтворення іншомовних мовленнєвих одиниць без змін та з незначними змінами. Відібрано оптимальні прийоми театральної педагогіки для реалізації визначених механізмів засвоєння іноземної мови учнями початкової школи у межах перших двох типів елементарного іншомовного спілкування (квазі- та протоспілкування), зокрема такі, як "чути і діяти", "магічне дзеркало", "перевтілення", "калейдоскоп", "скульптури", пальчикові ігри-драматизації, ляльковий театр, казкові ігри. Виділено чотири групи прийомів театральної педагогіки відповідно до визначених мовленнєвих дій, а саме для формування в учнів умінь: сприйняття і розуміння німецькомовних мовленнєвих одиниць; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування без змін; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування з незначними змінами; конструювання коротких німецькомовних висловлувань на основі аналогії. Продемонстровано методику застосування відібраних прийомів на прикладах з підручників німецької мови та з досвіду викладання. Дод.точки доступу: Паустовська, Маріанна Володимирівна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |