Штирхун, Х. І.
    Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні [Текст] / Х. І. Штирхун // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 161-170. - Бібліогр.: с.170 . - ISSN 2411-5215
Рубрики: Маркетинг--Підтримка--Україна
   Збут продукції--Стимулювання

   Органічна продукція--Збут--Україна

Кл.слова (ненормовані):
ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ -- ПОПИТ -- СПОЖИВАННЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Глотова, Ірина.
    Як побудувати органічний бізнес, щоб не мати з ним проблем [Текст] / І. Глотова // Українське слово. - 2016. - 28 груд.-3 січ. (№ 52). - С. 5
Рубрики: Агропідприємства--Органічна продукція--Полтавська область
   Підприємництво--Сільське господарство--Досвід роботи

   Органічна продукція--Збут--Україна

Кл.слова (ненормовані):
укладання контрактів -- правильна сертифікація -- матеріальна база -- недовіра партнерів -- gps-контроль полів -- зберігання продукції -- штрих-коди -- біг-беги -- альтернативна доставка товару -- експорт -- презентація продукції


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)