Штирхун, Х. І. Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні [Текст] / Х. І. Штирхун> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 161-170. - Бібліогр.: с.170 . - ISSN 2411-5215 Рубрики: Маркетинг--Підтримка--Україна Збут продукції--Стимулювання Органічна продукція--Збут--Україна Кл.слова (ненормовані): ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ -- ПОПИТ -- СПОЖИВАННЯ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Глотова, Ірина. Як побудувати органічний бізнес, щоб не мати з ним проблем [Текст] / І. Глотова> // Українське слово. - 2016. - 28 груд.-3 січ. (№ 52). - С. 5 Рубрики: Агропідприємства--Органічна продукція--Полтавська область Підприємництво--Сільське господарство--Досвід роботи Органічна продукція--Збут--Україна Кл.слова (ненормовані): укладання контрактів -- правильна сертифікація -- матеріальна база -- недовіра партнерів -- gps-контроль полів -- зберігання продукції -- штрих-коди -- біг-беги -- альтернативна доставка товару -- експорт -- презентація продукції Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |