Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 15-25. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Анотація: Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової і національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО 2011 р. для розроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України. Дод.точки доступу: Таланова, Ж.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО [Текст] / М. В. Загірняк, В. В. Костін> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 28-36. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Реформування--Україна Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Анотація: Розглянуто Міжнародну стандартну класифікацію освіти - основу для класифікації освітньої діяльності, визначеної в освітніх програмах і підсумкових кваліфікаціях, і зіставлення національних показників з погодженим на міжнародному рівні комплексом загальних визначень та понять. Дод.точки доступу: Костін, В.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження Національної рамки кваліфікацій і 3-го циклу навчання [Текст] / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 36-42. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Анотація: На основі аналізу існуючих класифікацій освіти і науки України, а також нової редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти запропоновано підходи до побудови нової класифікації освіти України з урахуванням запровадження 3-го циклу навчання та Національної рамки кваліфікацій. Дод.точки доступу: Андрейчук, С.К. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО [Текст] / І. М. Чорноморець> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища педагогічна освіта--Україна Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Анотація: Досліджено систему вищої педагогічної освіти України в контексті запровадження Міжнародної стандартної класифікації освіти та Національної рамки кваліфікацій, проаналізовано стан сучасної системи вищої педагогічної освіти та спрогнозовано перспективи вдосконалення структури, кваліфікацій і змісту вищої педагогічної освіти в Україні. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО [Текст] / Г. О. Штомпель> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Анотація: За результатами концептуалізації післядипломних професійних кваліфікацій у новій редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти висвітлено онтологічне бачення об'єкта теорії післядипломної освіти як розвитку професіоналізму магістрів, докторів філософії і наук для модернізації терціарної практики на інноваційному шляху до суспільства знань. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рекомендації методологічного семінару [Текст]> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 60-62 Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти Анотація: Рекомендації методологічного семінару Національної академії педагогічних наук України "Концептуальні основи запровадження в Україні Міжнародної стандартної класифікації освіти (2011 р.)". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |