Рожкова, С. Б.
    Основи здоров'я і моя майбутня професія : (програма інтегрованого курсу, 9 клас) / С. Б. Рожкова // Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 7-11
Рубрики: Основи здоров'я--Методика викладання
   Профорієнтація

   Профільне навчання--Програма

Кл.слова (ненормовані):
профіль навчання -- професія -- професійне самовизначення
Анотація: Інтегрований курс "Основи здоров'я і моя майбутня професія" передбачає підготовку учнів до вибору профілю навчання (і професії в подальшому) з урахуванням власних схильностей, здібностей, стану здоров'я та вимог ринку праці, надання учням можливості усвідомити свої особистісні потреби та співвіднести їх із вимогами майбутньої професії. Програма побудована на основі інтегрованого поєднання елементів знань щодо збереження і захисту, зміцнення здоров'я людини та вміння об'єктивно здійснювати самоаналіз рівня розвитку своїх особистісних якостей і співвідносити їх із вимогами професій, сфер трудової діяльності.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Лущ, Л. В..
    Формування основ здорового способу життя засобами шкільних дисциплин [Текст] : на прикладі хімії / Л. В. Лущ // Педагогічна майстерня. - 2015. - № 5. - С. 24-26
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика викладання хімії--Міжпредметні зв'язки
   Основи здоров'я--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
здорове харчування -- здоровий спосіб життя
Анотація: Хімія та основи здоров'я - це дві споріднені дисципліни, які значною мірою переплітаються, доповнюючі одна одну, і в результаті формують в учнів основи здорового способу життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)