Водянников, Ю. А. (кандидат технических наук).
    Определение расхода воздуха из системы пневмоподвешивания при движении пассажирского вагона по рельсовому пути с неровностями [Текст] / Ю. А. Водянников, Т. В. Шелейко, К. Л. Жихарцев // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 2. - С. 52-54 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Залізничний транспорт
   Рейковий шлях

   Система пневмопідвишування

   Пасажирські вагони

   Пневморесори

Анотація: Описаний принцип роботи системи живлення пневморесор стислим повітрям. Приведені залежності для визначення витрати стислого повітря через регулятор висоти пневморесори при русі поїзду по рейковому шляху з нерівностями, що обумовлюють коливання вагону.


Дод.точки доступу:
Шелейко, Т. В. (инженер; ГП "УкрНИИВ"); Жихарцев, К. Л. (инжинер; ГП "УкрНИИВ")




    Бондаренко, В. В.
    Бортова система акустичного контролю колісних пар вагонів [Текст] / В. В. Бондаренко, Д. І. Скуріхін // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 5. - С. 36-39. - Библиогр.: с. 39 (8 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Залізничний транспорт
   Колісні пари

   Пасажирські вагони

Кл.слова (ненормовані):
методи акустичного контролю -- моніторинг вагонів -- ходові частини вагонів
Анотація: Короткі нерівності на поверхні кочення коліс є однією з найпоширеніших відмов ходових частин, які знижують довговічність осей колісних пар та підшипників буксових вузлів. Досліджені наземні та бортові засоби контролю технічного стану ходових частин вагонів під час руху, зокрема системи акустичного контролю. Метод акустичного контролю адаптований для задачі виявлення коротких нерівностей колісних пар на шляху прямування пасажирського вагона. Розроблено пристрій акустичного контролю, що є складовою системи віддаленого моніторингу вагонів.


Дод.точки доступу:
Скуріхін, Д. І.




    Бондаренко, В. В.
    Бортова система акустичного контролю колісних пар вагонів [Текст] / В. В. Бондаренко, Д. І. Скуріхін // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 1. - С. 32-35 : рис. - Библиогр.: с. 35 (8 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Залізничний транспорт
   Пасажирські вагони

   Рухомий склад

Анотація: Короткі нерівності на поверхні кочення коліс є однією з найпоширеніших відмов ходових частин, які знижують довговічність осей колісних пар та підшипників буксових вузлів. Досліджені наземні та бортові засоби контролю технічного стану ходових частин вагонів під час руху, зокрема система акустичного контролю. Метод акустичного контролю адаптований для задачі виявлення коротких нерівностей колісних пар на шляху прямування пасажирського вагона. Розроблено пристрій акустичного контролю, що є складовою системи віддаленого моніторингу вагонів.


Дод.точки доступу:
Скуріхін, Д. І. (аспірант; УкрДАЗТ)




    Водянников, Ю. Я.
    Выбор клещевых механизмов для пассажирских вагонов с дисковыми тормозами [Текст] / Ю. Я. Водянников, С. М. Свистун, К. Л. Жихарцев // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 3-4. - С. 45-48. - Библиогр.: с. 47 (3 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Пасажирські вагони
   Гальмові шляхи

   Дискові гальма

   Кліщові механізми

Анотація: Приведені розрахункові дослідження по вибору необхідних типів кліщових механізмів виробництва «Knorr-Bremse» для пасажирських вагонів з дисковими гальмами, призначених для максимальної швидкості руху 160 км/год. Набуті мінімально допустимих значень питомих гальмівних сил, відповідних кліщовим механізмам з наявного параметричного ряду в діапазоні зміни брутто вагонів 60-75 тс з інтервалом 1 тс, що задовольняють нормативним вимогам, що діють, для пасажирських поїздів.


Дод.точки доступу:
Свистун, С. М.; Жихарцев, К. Л.




    Мямлин, С. В.
    Выбор интервала моделирования в численном эксперименте по определению динамических показателей рельсовых экипажей [Текст] / С. В. Мямлин // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 6. - С. 12-15. - Библиогр.: с. 14-15 (17 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Рейкові екіпажі
   Вантажні вагони

   Пасажирські вагони

Кл.слова (ненормовані):
динамічна навантаженість -- чисельні експерименти -- динамічні показники -- математичне моделювання -- частота системи
Анотація: При виконанні теоретичних досліджень динамічної навантаженості рейкових екіпажів одним з параметрів розрахунків є інтервал моделювання. Як правило, дослідники вибирають невелику ділянку , при цьому, не завжди аргументуючи його протяжність. У даному дослідженні автором запропонований свій варіант протяжності необхідного, але достатньої ділянки у для здійснення математичного моделювання динамічної навантаженісті вантажного і пасажирського вагонів, який вибирається виходячи з кратності періоду найнижчої власної частоти системи.





    Черняк, Г. Ю.
    Базова комп'ютерна модель просторової динаміки пасажирського вагона для швидкісного руху [Текст] / Г. Ю. Черняк, Ю. В. Щербина // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 6. - С. 55-58. - Библиогр.: с. 58 (10 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Пасажирські вагони
   Швидкісний рух

   Комп'ютерні моделі

Кл.слова (ненормовані):
програмні комплекси -- рухомий склад -- швидкісні вагони -- тестування моделей -- динамічні показники
Анотація: В статті описано підхід до побудови комп'ютерної моделі динаміки пасажирського вагона нового покоління в програмному комплексі «Универсальный механизм». Представлено структурний опис розробленої моделі, вихідні величини та результати перевірки її адекватності.


Дод.точки доступу:
Щербина, Ю. В.