Сакалюк, Олена. Розвивальні ігри та вправи у навчально-виховному процесі [Текст] / Олена Сакалюк> // Початкова школа. - 2019. - № 10. - С. 48-50. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Педагогіка--Ігрові методи Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- гра -- молодші школярі Анотація: Мета статті - обґрунтовати й довести необхідність застосування розвивальних ігор у навчально-виховному процесі; виробити правила використання розвивальних ігор та вправ; розглянути вимоги щодо реалізації ігрової діяльності учнів; виокремити переваги та функції розвивальних ігор у навчально-виховному процесі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мисько, Галина. Гра - провідний вид діяльності молодших школярів [Текст] / Галина Мисько> // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 15-24. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Педагогіка--Ігрові методи Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- ігри -- дидактичні ігри -- урок грамоти -- урок читання -- українська мова -- математика -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про особливості використання ігор на уроках в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кацубо, Яна. Відкрите заняття - гра "Розумники і Розумниці" [Текст] / Яна Кацубо> // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 37-40. Рубрики: Педагогіка--Ігрові методи Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- урок-гра -- творча діяльність -- початкова школа Анотація: У статті представлено сценарій проведення уроку-гри "Розумники і Розумниці", мета якого - сприяти формуванню та розвитку в учнів інтелектуального й духовного потенціалу, стимулювати їхню творчу діяльність, розвивати пам’ять, увагу, мислення, спостережливість, виховувати колективізм, взаємоповагу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |