Балютіна, К. Технологія планування виховної роботи з молодшими школярами [Текст] / Катерина Балютіна> // Початкова школа. - 2012. - № 7. - С. 42-44. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Педагогіка--Плани і програми Педагогіка--Група продовженого дня Кл.слова (ненормовані): група продовженого дня -- молодші школярі Анотація: У статті розкрито технологію планування виховної роботи та наведено орієнтовний перспектиний план за допомогою якого демонструється системність і наступність у роботі з молодшими школярами. Стаття адресується вихователям групи продовженого дня. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шиліна, Н. Організація самопідготовки у групі продовженого дня [Текст] / Наталія Шиліна, Тетяна Гудзь> // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 36-40. Рубрики: Педагогіка--Група продовженого дня Кл.слова (ненормовані): самопідготовка -- молодші школярі -- ігрова діяльність -- фізкультхвилинки -- динамічні паузи -- дидактичні ігри Анотація: У статті розглядаються питання структури самопідготовки та її методика у групі продовженого дня. Дод.точки доступу: Гудзь, Тетяна Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Білоконна, Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня [Текст] / Ніна Білоконна> // Початкова школа. - 2017. - № 2. - С. 43-46. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Педагогіка--Група продовженого дня Кл.слова (ненормовані): комунікативна складова навчально-виховного процесу -- група продовженого дня Анотація: Мета статті - обгрунтувати важливість емоційного компонента у створенні педагогічно керованого освітнього середовища для молодших школярів в умовах групи продовженого дня. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |