Салєй, Т. Перспективні тести / Т. Салєй> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 36-37. - Немає в ОУНБ Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): тести -- тестові завдання Анотація: В статті висвітлено переваги та особливості впровадження тестових завдань як одного з варіантів оцінювання навчальних досягнень учнів. |
Раков, Сергій. Оцінювання результатів ЗНО за шкалою 100-200 / С. Раков, О. Соколов> // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--ЗНО Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): ЗНО -- система шкалювання результатів Анотація: Мета статті - довести доцільність переведення тестових балів ЗНО у шкалу 100-200. Дод.точки доступу: Соколов, Олександр Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мельников, Ю. О. Реферат - сегодня и завтра. Видеореферат как новая форма работы / Ю. О. Мельников> // Географія : наук.-метод. журн. - 2013. - № 15/16. - С. 52-55 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Педагогіка--Дидактика--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): реферат -- Інтернет Анотація: Реферат. Старая форма как урочной, так и внеурочной работы, применяемая в школе. Казалось, бы, все понятно, как применять, где, и в каких случаях. Однако, опыт показывает, что все не так просто, особенно сейчас с возникновением Интернета. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Синячев, И. Оценивание учащихся как компонент педагогической технологии / И. Синячев> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 9. - С. 10-13 : генеалогич. табл. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): принципы контролирования обучаемости учащихся -- контролирующая деятельность учителя -- виды контроля -- технология оценивания учебных достижений учащихся -- зачетная технология оценивания -- рейтинговая технология тематического оценивания -- портфолио Анотація: Рассмотрены и охарактеризованы технологии оценивания учебных достижений учащихся. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Синячев, И. Персональная программа ученика / И. Синячев> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 12-17 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): обучение -- обязанности ученика -- обязанности родителей -- цели учения Анотація: Статья посвящена проблеме стимулирования обучения школьников в связи с потерей интереса к обучению настоящее время. Раскрыты причины потери интересов у школьников, представлена программа учения ученика. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Синячев, И. Оценивание учебных достижений учащихся / И. Синячев> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 7/8. - С. 20-25 : табл. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): традиционная модель образования -- технологии тематического оценивания -- личностно ориентировання модель образования -- словесная деятельность -- знаковая деятельность -- предметная деятельность -- волевая деятельность Анотація: В статье сравниваются основные положения традиционной модели образования с основными положениями современной (личностно ориентированной) модели, автор делится своим подходом к критериям оценивания учебных достижений учащихся. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Журавльова, С. Особистісно-центрований аналіз проблем шкільної неуспішності / С. Журавльова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 6. - С. 43-46 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): шкільна неуспішність -- шкільна успішність -- невстигаюча дитина -- мобінг Анотація: Проаналізовано причини шкільної неуспішності учнів, розкрито психологічний механізм первинної шкільної неуспішності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Блажко, М. Домінанта: міжпредметна олімпіада / М. Блажко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 75-79 Рубрики: Педагогіка--Досвід шкіл Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Кл.слова (ненормовані): міжпредметна олімпіада Анотація: Ознайомлено з досвідом київських педагогів з проведення міжпредметної олімпіади "Домінанта" Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хомиця, Людмила. Компетентнісно орієнтовані завдання для оцінювання навчальних досягнень учнів: М. Павич. "Скляний равлик" [Текст] / Людмила Хомиця> // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 54-57 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів Сербська література--Павич Милорад Нестандартні уроки Кл.слова (ненормовані): Павич Милорад -- Скляний равлик, інтернет-оповідання -- постмодерністський літературний твір -- мозковий штурм -- літературні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |