Ускова, А. Як зробити дитину успішною у школі / А. Ускова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 50-53. - немає в фонді ОУНБ Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): успішність -- допрофільне навчання Анотація: В статті висвітлено особливості організації допрофільного навчання з метою підготоки учнів до вільного та свідомого вибору професії, запропоновано тренінгові заняття для вчителів "Допрофільна освіта - запорука ефективного навчання у старших класах, вірний вибір професії, краще життя для всіх". |
Білозуб, Н. Як уникати помилок у навчанні / Н. Білозуб> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 46-47 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): труднощі у навчанні -- робота над помилками Анотація: В статті йдеться про причини труднощів та помилок у навчанні, подано рекомендації щодо їх усунення і попередження. |
74.202.2 Т 45 Титар, О. Інтеграція навчального процесу / О. Титар, Г. Пінчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 43-45 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- структура інтегрованих уроків -- бінарний урок Анотація: В статті висвітлено актуальність інтеграції в навчальний процес, розкрито суть, мету, переваги інтегрованого навчання, охарактеризовано види та структуру інтегрованих уроків. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Дод.точки доступу: Пінчук, Г. |
Пашкова, Н. Індивідуальний підхід і креативна освіта / Н. Пашкова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 14 Рубрики: Педтехнології--Особистісно орієнтована педагогіка Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуальність -- самореалізація -- індивідуальна робота Анотація: В статті висвітлено особливості використання індивідуального підходу у навчальній діяльності учнів. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Карпенко, О. Сучасне формулювання мети навчального заняття / О. Карпенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 15-17 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): цілі навчання -- мета уроку -- навчальні цілі Анотація: Автор систематизувала та узагальнила напрацювання науковців, практиків щодо правильного та грамотного формулювання мети уроку, окреслила можливі шляхи розв'язання цієї проблеми. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Оцінка сучасного вчителя очима учня, колег, батьків [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 15 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Анотація: Оцінка діяльності вчителя очима учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Амерханян, С. Інтегрований урок як сучасний [Текст] / С. Амерханян> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 60-64 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): інтеграція Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Петрикова, Н. Пізнавальна активність учнів / Н. Петрикова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 45-50 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): діяльність -- активізація пізнавальної діяльності -- пізнавальна діяльність -- пізнавальний інтерес Анотація: Автор розкриває роль дидактичних умов у розвитку пізнавальної активності дитини. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ільченко, О. Використання web-квестів / О. Ільченко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 30-31 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): урок веб-квест -- інноваційні методи навчання -- веб-квест Анотація: В статті розглянуто використання інноваційного методу веб-квесту на уроці. Веб-квест - це технологія, орієнтована на учнів, занурених у процес навчання, яка розвиває їх критичне мислення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хайчіна, Ю. Запитання - вибір напрямку до відповіді / Ю. Хайчіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 53-57 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): доповнюючі запитання -- класифікація запитань -- альтернативне запитання -- однополюсні запитання -- інформаційні запитання -- основні запитання -- дослідницькі запитання -- додаткові запитання -- навідні запитання -- запитання-здивування -- запитання-підказка -- складні запитання -- дзеркальне запитання -- запитання-капкани -- закрите запитання -- відкрите запитання -- проблема -- переломні запитання -- завдання Анотація: В статті висвітлено особливості ефективного використання запитально-відповідального прийому як невід'ємної частини навчально-виховного процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мовчан, Г. В. Як навчитися вчитися : матеріали для проведення класної години, 5-7 кл. / Г. В. Мовчан> // Виховна робота в школі. - 2013. - № 3. - С. 36-42 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність -- робоче місце -- успіх у навчанні -- підручник -- навчальна праця Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хінціцька, Н. Інтегроване навчання та міжпредметні зв'язки / Н. Хінціцька> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 64-65. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): міжпредметні зв'язки -- інтеграція -- інтегроване навчання Анотація: В статті з'ясовано суть понять "міжпредметні зв'язки" та "інтеграція", висвітлено особливості їх запровадження в навчання учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ширяева, О. Обучение в современной школе / О. Ширяева> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 8-9 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): мотивация -- творческие способности Анотація: Автор акцентирует внимание на развитии творческих способностей учащихся, лежащих в основе мотивации к учебной деятельности. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Синячев, И. Главная цель дидактического кода УВК (часть 2) / И. Синячев> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 10-15 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): педагогическое действие -- дело -- деятельность учителя Анотація: Во 2-й части практической реализации главной цели дидактического кода УВК рассмотрены следующие принципы: демократии, научности педагогических действий и ответственности. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сметанина, Т. Стимули й антистимули / Т. Сметанина> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 82 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): мотивація навчання -- активність учнів -- пізнавальний інтерес Анотація: В статті йдеться про роль вчителя як особистості в активізації навчальної діяльності учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Долгова, В. Індивідуалізоване навчання як стратегія / В. Долгова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 40-41 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Педтехнології--Диференціація навчання Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- індивідуалізація навчання -- диференційований підхід Анотація: В статті автор ділиться досвідом використання диференційованого підходу як однієї з умов реалізації індивідуального підходу до учнів. Саме дотримання цього принципу забезпечує процес індивідуалізації навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гончарик, Н. Подарувати учню крила / Н. Гончарик> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 8-10 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): вчитель -- професіонал -- мотивація Анотація: Погляд автора на на роль та місце вчителя в сучасній системі освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Петрикова, Н. Учити учнів учитись / Н. Петрикова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 15 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): самоосвіта -- самостійна робота -- загальнонавчальні організаційні вміння -- пізнавальна компетентність Анотація: В основі пізнавальної та самостійної компетентності лежать загальнонавчальні організаційні вміння. Саме ці вміння скорочують час на підготовку навчальної та самоосвітньої діяльності та її здійснення, допомагають міцно й осмислено засвоювати навчальний матеріал. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Франко, В. Магнітоскопія як складова інтелекту / В. Франко, М. Гурільова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 73-74 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): магнітоскопія -- розумовий розвиток Анотація: В статті розкрито роль системи магнітоскопії як важливої основи для розвитку розумових та творчих здібностей дитини. Дод.точки доступу: Гурільова, М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гладун, Ю. Підвищення ефективності навчального процесу / Ю. Гладун, К. Скрібцова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 11. - С. 24-29 Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології Освіта--Гуманізація і демократизація Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): гуманізація освіти -- особистісний підхід -- демократизація процесу навчання -- принципи спілкування -- дослідницьке навчання -- проблемне навчання -- ділова гра -- кейс-метод -- інтерактивні методи навчання Анотація: Розкрито особливості застосування принципів гуманізації, оптимізації, демократизації в сучасний процес навчання, охарактеризовано принципи сучасного навчання, висвітлено питання застосування новітніх технологій в навчальний процес. Дод.точки доступу: Скрібцова, К. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |