Хайчіна, Ю. Вибираємо уроки за жанром / Ю. Хайчіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 42-43. - немає в фонді ОУНБ Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): нестандартні уроки -- урок-конференція Анотація: В статті висвітлено особливості проведення нестандартної форми навчання - -уроку-конференції. Уроки такого типу спонукають учнів до продуктивної праці, сприяють розвитку інтересу, творчості та формуванню власного "Я", упевненості у своїх силах. |
Чернишов, О. Сучасний урок: синтез традицій та інновацій / О. Чернишов> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 24-28 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): форми організації навчально-виховного процесу -- типологія уроку -- структура уроку -- план уроку -- вимоги до сучасного уроку -- моделі навчання -- нестандартні уроки -- ділова гра -- класифікація ділових ігор -- типологія ділових ігор -- урок-КВК -- урок-конкурс -- урок-конференція -- урок-сюрприз -- урок-аукціон Анотація: В статті окреслено основні шляхи удосокналення уроку, розглянуто найбільш поширені нестандартні форми уроків як однієї з форм організації навчално-виховного процесу. |
Шишкіна, Л. Як підготувати відкритий урок / Л. Шишкіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 61-66 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): відкриті заняття -- вимоги до відкритого заняття -- типи уроків Анотація: Корткий огляд форм організації навчального заняття допоможе зорієнтуватись в їх різноманітті при підготовці до уроку, а схема самоаналізу дасть можливість педагогу об'єктивно оцінити свій урок. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шишкіна, Л. Як підготувати відкритий урок / Л. Шишкіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 12. - С. 58-59 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): нетрадиційний урок -- урок-рольова гра -- урок-ділова гра -- урок-семінар -- урок-проект -- мозковий штурм -- групова дискусія -- урок-обговорення Анотація: В статті висвітлено особливості проведення нетрадиційних уроків та їх різновиди. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шишкіна, Л. Як підготувати відкритий урок / Л. Шишкіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 1. - С. 22-25 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): методична мета -- план проведення заняття -- мультимедійні презентації -- подача навчального матеріалу -- оцінювання -- самоаналіз уроку Анотація: В статті розкрито особливості підготовки вчителя до проведення відкритого уроку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шишкіна, Л. Як підготувати відкритий урок / Л. Шишкіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 26-27 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): мета уроку -- триєдина мета уроку Анотація: В статті розкриває особливості визначення цілей під час підготовки до проведення уроку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Амаєва, Л. Урок - дзеркало культури / Л. Амаєва> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 68-69 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): вимоги до уроку -- триєдина мета уроку -- структура особистісно зорієнтованого уроку -- типи уроків -- нестандартний урок Анотація: В статті висвітлено особливості побудови й проведення сучасного уроку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Знова, Н. Стан викладання предметів / Н. Знова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 76-81 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Моніторинг--Освіта--Якість навчання Кл.слова (ненормовані): аналіз -- педагогічний аналіз -- методика аналізу -- самоаналіз уроку -- спостереження уроку -- схема аналізу уроку Анотація: Наведено допоміжні матеріали для проведення моніторингу стану викладання вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хоменко, Т. Яким повинен бути ефективний урок? / Т. Хоменко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 75 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): урок -- складові уроку Анотація: В статті розкрито критерії оцінки ефективності та якості уроку, визначено складові сучасного ефективного уроку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шавало, О. Нові форми та методи проведення уроків / О. Шавало> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 4 : 35-36 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Українська мова--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): нетрадиційний урок Анотація: Автор ділиться досвідом проведення нестандартних уроків мови з метою активізації навчальної діяльності учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пирогова, Ю. Досвідчені вчителі радять / Ю. Пирогова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 11-12. - С. 56-59 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Педагогіка--Професійна компетентність педагога Кл.слова (ненормовані): урок -- імідж Анотація: Поради молодим вчителям щодо їх професійної діяльності (як подолати страх перед уроком, як підготуватися до уроку, як організувати взаємодію на уроці, як створити позитивний імідж). Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Солодовник, Д. О. Початок уроку: цікаві ігри для поліпшення настрою [Текст] / Д. О. Солодовник> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 11. - С. 15-18 : фот. Рубрики: Ігрові форми навчання Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Педтехнології--Ігрові Педагогічна психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційний стан дітей -- загальний емоційний фон класу -- неформальне спілкування -- нові формати освіти Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |