Ліждвой, Л.
    Взаємозв'язок і взаємоузгодженість : наступність дошкільної та початкової освіти [Текст] / Людмила Ліждвой // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 16-20
ББК 74.10
Рубрики: Педагогіка--Наступність
   Педагогіка--Дошкільна--Наступність

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- творче мислення -- інтелектуальні здібності -- пізнавальні здібності -- увага -- наступність -- казка
Анотація: В статті йдеться про те, як комплексно розв'язують проблему наступності і підготовки дітей до школи в експерементальному навчальному закладі Всеукраїнського рівня ДНЗ "Ялинка", м. Бровари, Київської обл.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Богуш, А.
    Вектор наступності Державних стандартів дошкільної і початкової ланок освіти [Текст] / Алла Богуш // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 1-4. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Наступність
Кл.слова (ненормовані):
дитячий садок і початкова школа -- психологічна зрілість дошкільника -- підготовка дошкільників -- типи спільної діяльності дитини і педагога -- наступність і перспективність
Анотація: У статті детально проаналізовано нову редакцію Базового компоненту дошкільної освіти на предмет наступності між дошкільною і початковою ланками освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Проценко, Оксана
    Співпраця дисадка і школи - запорука успішної соціалізації дитини : репортаж з обласного науково-практичного семінару [Текст] / Оксана Проценко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 23 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Наступність
Кл.слова (ненормовані):
безперервність освіти -- соціалізація дитини -- наступність дошкілля і початкової школи
Анотація: Репортаж з обласного науково-практичного семінару "Формування соціальної компетентності дитини у контексті наступності дошкільної та початкової освіти", що відбувся 10 листопада 2016 року в Чернівецькій області. В ході обговорення проблеми присутні дійшли висновку: запорукою ефективного формування юної особистості є злагоджена співпраця всіх суб'єктів педагогічного впливу - вихователів, учителів та батьків. Саме така взаємодія забезпечує наступність між дошкільною і початковою ланками освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)