Крутій, Катерина STREAM-освіта дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення [Текст] / Катерина Крутій, Таїсія Грицишина> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 3-7 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних здібностей Педагогіка--Дошкільне навчання--Інтегрована освіта Кл.слова (ненормовані): STREAM-освіта -- критичне мислення -- креативне мислення -- технічне мислення -- інтегрована освіта -- математичне мислення -- програма STREAM-освіти Анотація: В статті йдеться про можливості STREAM-освіти, яка націлена на новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Інтеграційний підхід за програмою STREAM-освіти передбачає формування уявлень та вмінь дітей у галузях природничих наук, технологій, читання та письма, інженерії, мистецтва, математики; акцентує увагу на вивченні точних наук, виховує культуру інженерного мислення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Стеценко, Ірина STREAM-освіта: техніка+мистецтво [Текст] / Ірина Стеценко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Інтегрована освіта Кл.слова (ненормовані): конструювання -- творче мислення -- STREAM-освіта Анотація: В статті йдеться про можливості STREAM-освіти, яка націлена на новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. У статті розглянуто один із напрямів роботи з дітьми у STREAM-освіті - конструювання, заняття з якого доцільно проводити починаючи з раннього та молодшого дошкільного віку. Представлено цикл занять з конструювання для дітей молодшої групи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мандрівка до Діда Мороза : квест для дітей середньої/старшої групи [Текст]> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 18-21 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Інтегрована освіта Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- комунікативна діяльність -- міжпредметні зв'язки -- образотворча діяльність -- заняття з математики -- ознайомлення з довкіллям -- читання віршів Анотація: Подано квест для дітей середньої/старшої групи, який доречно проводити як міні-проект протягом тематичного дня чи тижня або ж організувати інтегроване заняття чи розвагу. В такому підході поєднуються на основі міжпредметних зв'язків різні види дитячої діяльності: ігрова, комунікативна, пізнавальна, дослідницька, перетворювальна, образотворча, музична тощо. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |