Шрамченко, А. Про птахів ми знаємо, їм допомагаємо : природознавче заняття з пріоритетом мовленнєвих та креативних завдань для старших дошкільнят [Текст] / Алла Шрамченко ; малюнки Олени Коркіщенко ; > // Дошкільне виховання. - 2011. - № 1. - С. 30-32. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять--Інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): Розвиток мовлення -- Птахи -- Сорока -- Загадки про птахів -- Годівничка -- Зображення птахів Анотація: Розробка природознавчого заняття з пріоритетом мовленнєвих та креативних занять для старших дошкільнят, мета якого - створювати сприятливі умови для збагачення уявлень дітей про птахів, емоційного спілкування з природою; розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення, творчу уяву, пам'ять та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рясенчук, А. Годівничка для пернатих : досвід реалізації проекту діяльності старших дошкільнят [Текст] / Алла Рясенчук, Галина Сторожук, Наталя Крива> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 1. - С. 27-30. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): Птахи -- Дидактична гра -- Снігур -- Годівничка -- Народні прикмети -- Дятел -- Зображення птаха -- Рухливі ігри Анотація: Розробка двотижневого проекту, мета якого - розширення уявлень дітей про птахів - перелітних і тих, що зимують, формування у малят усвідомлення своєї ролі в житті пернатих друзів. Дод.точки доступу: Сторожук, Г.; , Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шелестова, Л. Формуємо світогляд: тематичний цикл "Всесвіт" [Текст] / Людмила Шелестова> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 3. - С. 13-15. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): світогляд -- Космос -- зорі -- Всесвіт -- планети -- Сонячна система -- Галактики Анотація: Розробка тематичного циклу для старших дошкільнят, мета якого - ознайомити дітей з елементарними астрономічними поняттями; сформувати цілісне уявлення про Космос; збудити інтерес до пізнання таємниць Всесвіту; розвивати творчі здібності та навички з образотворчості, моделювання, експериментуавння та ін. Є примірники у відділах: всього 1 |
Шелестова, Л. Формуємо світогляд: тематичний цикл "Всесвіт" [Текст] / Людмила Шелестова> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 15-19. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): Місяць -- Сонячна система -- планети -- пори року -- день -- ніч -- Космос Анотація: Розробка тематичного циклу для старших дошкільнят, мета якого - ознайомити дітей з елементарними астрономічними поняттями; сформувати цілісне уявлення про Космос; збудити інтерес до пізнання таємниць Всесвіту; розвивати творчі здібності та навички з образотворчості, моделювання, експериментуавння та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шелестова, Людмила Формуємо картину світу: тематичний тиждень "Сільське господарство" [Текст] / Людмила Шелестова> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 2. - С. 11-15 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): міні-заняття -- дидактична гра -- бесіда -- загадки про овочі Анотація: Пропонуєтся розробка тематичного циклу міні-занять з дітьми, присвячених сільському господарству і побудованих на ігровій діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Савка, Світлана Життя птахів : заняття для старших дошкільнят [Текст] / Світлана Савка> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 34-36 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): ластівка -- шпак -- лелека -- лебідь Анотація: Розробка заняття, мета якого - розширювати уявлення дітей про життя птахів навесні; закріплювати уявлення про характерні особливості лелеки, шпака, ластівки; спонукати вживати узагальнювальні слова, звуконаслідування; закріплювати знання правил поведінки в лісі; розвивати увагу, уяву, мовлення, мислення, пам'ять; виховувати у дітей любов до природи та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
"Джміль" - дітям про природу [Текст]> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 20-22 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Педагогіка--Дошкільна--Періодичні видання--"Джміль" Кл.слова (ненормовані): природознавча робота в дитсадку -- рубрики журналу "Джміль" Анотація: В статті описується, як розкривається тема "Природа" в різних рубриках журналу "Джміль" та як оптимально використати поданий матеріал в освітньому процесі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Левченко, Наталя У густім зеленім лісі мешкають звірята різні : заняття-подорож для старших дошкільнят [Текст] / Наталя Левченко, Любов Гречка, Наталя Садовська> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 31-33 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- природа Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - формувати практичні вміння дбати про власне здоров'я та надавати першу медичну допомогу; виховувати дбайливе ставлення до тварин; розвивати спостережливість, допитливість, емпатію; розвивати пізнавальні інтереси; розвивати звукову культуру мовлення та ін. Дод.точки доступу: Гречка, Любов; Садовська, Наталя Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пахомова, Людмила Весна панує - життя вирує : заняття для середньої групи з використанням наочного моделювання [Текст] / Людмила Пахомова> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 5. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): психогімнастика -- опис комах -- рухливі вправи -- зв'язне мовлення Анотація: Подано розробку заняття з розвитку мовлення та ознайомлення з навколишнім світом, на якому успішно використаний метод наочного моделювання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зайцева, Лариса Пізнаємо довкілля разом : модульна організація навчально-пізнавальної діяльності старших дошкільнят [Текст] / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 8. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): освітній модуль -- пізнання світу -- мислення Анотація: В статті йдеться про те, як правильно організувати освітній процес щодо ознайомлення старших дошкільнят з довкіллям. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лук'янова, Світлана Подорож Країною часу : заняття для старших дошкільнят [Текст] / Світлана Лук'янова> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 12. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): час -- вимірювання часу -- прислів'я про час Анотація: Подано розробки занять, мета яких - актуалізувати знання дітей про пори року, послідовність їх зміни; закріплювати поняття: час, минуле, сучасне, майбутнє, дні тижня, пори року, місяці; формувати уявлення про плин часу, вміння визначати час за годинником; вправляти в користуванні календарем; розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, увагу, пам'ять, мовлення та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Майданюк, Аніта Загадковий іній : спостереження у природі для старших дошкільнят [Текст] / Аніта Майданюк > // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): спостереження у природі -- дослідницька діяльність Анотація: Подано конспект спостереження у природі для старших дошкільнят, мета якого - формувати у дітей уявлення про іній як стан води (за допомогою експерементально-дослідницької діяльності); розвивати мовленнєві здібності, вміння аналізувати, робити висновки; виховувати спостережливість, естетичні почуття. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Якубчик, Ольга Спостерігаємо за птахами [Текст] / Ольга Якубчик, Іларія Любарська> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 4. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): спостереження за птахами -- спілкування з природою -- ластівка -- голуб Анотація: Наведено розробки спостережень з дітьми середньої групи, мета яких - продовжувати ознайомлювати дітей з птахами; уточнювати уявлення про ластівку та голуба; учити спостерігати за птахами; складати описові розповіді про їх зовнішній вигляд, особливості поведінки; розвивати спостережливість; виховувати турботливе ставлення до птахів та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Панченко, Наталія Наші малюки - завзяті грибники : інтегроване заняття для молодших дошкільнят [Текст] / Наталія Панченко> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 10. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Педагогіка--Дошкільне виховання--Безпека життєдіяльності Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для молодших дошкільнят, мета якого - продовжувати вчити дітей розрізняти їстивні й отруйні гриби; учити відповідати на запитання вихователя двома-трьома реченнями в процесі розглядання предметів та розмірковувань; продовжувати вправляти в розрізненні понять: "один"-"багато", "великий"-"малий", "товстий"-"тонкий", "широкий"-"вузький"; вчити промовляти віршований текст, супроводжуючи його відповідними рухами; формувати навички безпечної поведінки у довкіллі; виховувати допитливість та ін. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Давидова, Алла Повітря - це життя : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Алла Давидова> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): ознайомлення з довкіллям -- спостереження за явищами природи Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят, мета якого - розвивати мислення, мовлення дітей, дослідницькі, математичні вміння; виховувати бережне ставлення до природного довкілля; формувати уявлення: про повітря, його властивості, значення для життя людини та інших живих організмів; поглиблювати знання про напрямок, швидкість, силу вітру, прилади для їх визначення (анемометр, флюгер); вправляти у складанні загадок за схематичними зображеннями; закріплювати навички орієнтування у просторі та ін. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кузьміна, Тетяна Ягідки калини - червоні намистини : заняття для молодших дошкільнят [Текст] / Тетяна Кузьміна> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 30-31 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): природознавче виховання -- народознавчі символи -- калина -- народознавче виховання Анотація: Подано розробку заняття для молодших дошкільнят, мета якого - розвивати спостережливість, увагу, діалогічне мислення дітей, дрібну та загальну моторику; виховувати інтерес до об'єктів природи, патріотичні почуття; дати уявлення про калину, її лікарські властивості, традиційне використання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |