Савченко, О.
    Розвиток змісту початкової освіти в умовах Державного суверенітету України: методологічний, законодавчий, дидактичний аспекти [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2011. - № 8. - С. 25-29. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Педагогіка--Зміст освіти
   Педагогіка--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
національна школа -- методологія розвитку змісту початкової освіти -- гуманізація -- диференціація -- інтеграція змісту -- Державний стандарт -- компетентнісний підхід
Анотація: Розглянуто розвиток змісту початкової освіти протягом 20 років незалежності України у методологічному, законодавчому та дидактичному аспекті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Синяченко, М.
    Повернення до національних первнів [Текст] : З досвіду роботи пошуку концептуальних ресурсів архетипно-родоцентричної навчально-виховної системи на етапі переходу вітчизняної школи від пострадянських до національних підстав / Марія Синяченко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 26-31.
ББК 74.200.504
Рубрики: Педагогіка--Досвід
   Педагогіка--Зміст освіти

   Педагогіка--Народознавче виховання

   Педагогіка--Національне виховання

Кл.слова (ненормовані):
національна система освти й виховання -- досвід А. Алпатової та В. Азьомова -- світ витинанки -- поглиблений літературознавчий аналіз -- архетип -- Родоцентрична педагогічна система О. Лук'яненка -- традиції українського національного виховання -- досвід Роду -- Родоцентризм
Анотація: У статті зосереджено увагу на творчих пошуках учителів сучасної української школи концептуальних ресурсів архетипно-родоцентричної навчально-виховної системи. Зокрема, представлено педагогічний досвід учительки початкових класів А. Алпатової і вчителя української мови та літератури В. Азьомова. Також розглянуто Родоцентричну педагогічну систему, запропоновану науковцем із Полтави О. Лук'яненком. Розкрито зміст базових понять родоцентричної світоглядної системи (архетип, рід), ідеї та принципи Родошанування та Родоцентризму. Тисячолітні традиції українського націонгального виховання, на думку вчителів-новаторів, повинні сприяти вихованню національно свідомої особистості, формувати громадянське дієве суспільство в Україні.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)