Журенко, О. М.
    Через похвалу до творчості (до кольорової вкладки) [Текст] / О. М. Журенко // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 10. - С. 6
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- дипломи -- номінації
Анотація: Про зміну традиційної системи оцінювання і введення номінацій за якими пропонується вручатися дипломи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)



67/У 45-155219

   Україна. МОНмолодьспорт.

   
    Про зовнішнє оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2013 році : наказ № 943 від 23.08.2012 р. [Текст] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 34/35/36. - С. 10-11.
ББК 67 + 74
Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали
   Педагогіка--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
зовнішнє незалежне оцінювання


Дод.точки доступу:
Україна. МОНмолодьспорт

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мартьянова, Л.
    Творчий підхід до оцінювання першокласників [Текст] / Людмила Мартьянова // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 40-42
ББК 74.202.8
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
першокласники -- оцінювання навчальної діяльності -- оцінні судження -- рівні досягнень
Анотація: Розкрито суть нового підходу до оцінювання навчальних досягнень першокласників. Визначено, що суттєвим чинником в оцінюванні досягнень є врахування індивідуальних особливостей дитини. Надано приклади словесного оцінювання відповідно до рівнів досягнень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   Україна. МОНмолодьспорт.

   
    Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/13 навчальному році : № 1/9-92 від 08.02.2013 р. [Текст] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 4/5/6. - С. 4-8.
ББК 67
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
   Педагогіка--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
ДПА


Дод.точки доступу:
Україна. МОНмолодьспорт

Все экземпляры списаны




   Україна. МОНмолодьспорт.

   
    Особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/13 навчальному році : додаток до листа . № 1/9-92 від 08.02.2013 р. [Текст] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 4/5/6. - С. 9-59.
ББК 67
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
   Педагогіка--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
ДПА


Дод.точки доступу:
Україна. МОНмолодьспорт

Все экземпляры списаны




    Бєскова, Н.
    Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів : коментар [Текст] / Н. Бєскова // Інформаційний збірник та коменетарі Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 22-23-24. - С. 82-84.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році [Текст] : наказ № 94 від 08.02.2016 р. // Початкова школа. - 2016. - № 4. - С. 1-6.
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
   Педагогіка--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
підсумкові контрольні роботи -- українська мова -- літературне читання -- математика -- 4 клас


Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Галас, А.
    Моніторинг як механізм управлінської діяльності в умовах реалізації завдань Державного стандарту початкової загальної освіти [Текст] / Антоніна Галас // Початкова школа. - 2016. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Освіта--Моніторинг
   Педагогіка--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
моніторингові дослідження -- зовнішній контроль -- державна підсумкова атестація для 4 класів
Анотація: У статті розкрито аспекти створення розгалуженої національної системи моніторингу оцінки якості й освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Шкавро, В.
    Становлення і розвиток форм тестового контролю в навчальних закладах [Текст] / Володимир Шкавро // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 32-34. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
   Педагогіка--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
тест -- тестовий контроль -- історія тестів -- система тестування -- тестологія
Анотація: У статті окреслено генезу становлення й розвитку тестового контролю суб'єктів навчання від доби античності. Акцентовано увагу на еволюції тестів в Україні з періоду Київської Русі й донині. Підкреслено важливість застосування тесту в сучасному освітньому процесі як одного з дієвих методичних інструментів педагогічного контролю навчальних досягнень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Онопрієнко, О.
    Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у системі уроків [Текст] / Оксана Онопрієнко // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 56-57. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
   Педагогіка--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів -- функції контрольно-оцінювальної діяльності -- система уроків
Анотація: Матеріал присвячено проблемі реалізації функцій контрольно-оцінювальної діяльності вчителя й учнів на різних етапах процесу навчання, який розгортається у межах системи уроків.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Цимбалару, А.
    Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів: методичний коментар [Текст] / Анжеліка Цимбалару, Наталія Пархоменко // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 12-15.
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
учні початкової школи -- зміни орієнтовних вимог до оцінювання -- оцінювання в початковій школі -- контроль знань з навчальних предметів
Анотація: Окреслено ключові зміни орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів. Прокоментовано зміни щодо контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з окремих навчальних предметів.


Дод.точки доступу:
Пархоменко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Яланська, Світлана.
    Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 36–38
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- навчальні досягнення -- шкільні успіхи -- оцінювання в початковій школі -- оцінка -- мотивація досягнення успіхів -- самооцінка -- оцінювальна діяльність -- нова українська школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі. Запропоновано консультацію і додаток, у якому представлено практичні рекомендації для педагогів і психодіагностична методика.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Фідкевич, Олена.
    Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова школа. - 2020. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- самооцінка -- самооцінювання -- культура взаємооцінювання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Бакуліна, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)