Сєдова, Ольга. Турбота про першокласників [профілактика емоційної дезадаптації] / Ольга Сєдова> // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 5. - С. 14-17 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): адаптація до навчання -- шкільна дезадаптація -- першокласники -- вніб 3 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Репко, Нонна. Щоденник успіху: виховання зосередженості на позитивному [Текст] / Нонна Репко> // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): мотивація до навчання -- мотивація до творчості -- самооцінка -- упевненість -- вніб 3 Анотація: Важливо навчити дітей мотивувати себе. Одним із найпростіших способів для цього є ведення щоденника. Щоденник - це те, що постійно допомагає візуалізувати власні дії, це те, що можна переглянути і через кілька років та порівняти себе. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Швидка, Інна. Початок навчання в школі [Текст] : вплив на емоційний стан і поведінку дитини / Інна Швидка> // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 8. - С. 64-82 : рис.
Кл.слова (ненормовані): заняття для педагогів -- емоційний стан і поведінка -- молодші школярі -- вніб 3 Анотація: Теоретичні й практичні рекомендації педагогам щодо особливостей розвитку дітей 6-7 річного віку: особливості психічних і пізнавальних процесів дитини, особливості емоційних станів і поведінки. Дод.точки доступу: Клокова, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |