Кельнер, Світлана. Профільне навчання. Психолого-педагогічний супровід [Текст] / С. Кельнер> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 21/22. - С. 62-81 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Функціонування шкільної моделі психологічного супроводу профільного навчання ; Зміст профорієнтаційної роботи ; Престижність сфер діяльності (на думку учнів) ; Престижність професій (на думку батьків) ; Функції психологічної діагностики ; Правильний вибір професії ; Етапи професійної консультації психолога ; Система роботи з профільного навчання ; Профкарта класу. Діагностичний мінімум учнів ; Бланк діагностичних методик ; Алгоритм профорієнтаційної діагностики та консультування школярів
Кл.слова (ненормовані): психофізіологічна готовність -- інтелектуальна готовність -- едукаційна готовність -- рефлексивна готовність -- характерологічна готовність -- мотиваційна готовність -- комунікативна готовність -- вніб 3 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кельнер, Світлана. Психологічне забезпечення профільної освіти [Текст] : виступ на батьківських зборах / С. Кельнер> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 21/22. - С. 90- 92 : іл. - Зміст: Чинники впливу на професійний вибір учня ; Категорії школярів за ступенем сформованості професійних планів ; Рекомендації батькам
Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- профільна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мерзлякова, Олена. Профорієнтація в сучасній школі. Застаріле гасло або незапалений маяк діяльності? [Текст] / О. Мерзлякова> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 23/24. - С. 4-30 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Діагностичні методики професійного самовизначення ; Матриця вибору професії ; Анкета самодіагностики особистості ; Оцінка ступеня відповідності різноманітних професій типам особистості (до розробки І.Л. Соломіна) ; Бланк попереднього професійного вибору ; Тест на професійну орієнтацію ; Тест професійної спрямованості особистості (розробка Д. Голланда) ; Перелік пар професій із кодами ; Капітан? Керманич? Пасажир? ; Якорі кар'єри (методи Е. Шейна)
Кл.слова (ненормовані): алгоритм професійного самовизначення -- чинники професійного вибору -- індивідуальний професійний план -- професійні вимоги -- вніб 3 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Попова, Ольга. Профорієнтаційна робота в школі [Текст] / О. Попова, І. Швидка, Н. Нев'якіна> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 19/20. - 1-44 (Тематична вкладка) : схем., табл. - Бібліогр.: с.43. - Зміст: Орієнтовна тематика просвітницьких заходів з учнями ; План професійних консультацій із учнями 8-11-х класів ; Календарно-тематичний план ; Список мотивів ; Життєвий успіх ; Програма тренінгових занять для учнів 10-11 --х класів "Обери професію" ; Модель профорієнтаційної роботи в школі
Кл.слова (ненормовані): професійне самовизначення -- профорієнтація -- секрети успіху -- вніб 3 Анотація: Запропонована для ознайомлення затверджена програма з профорієнтації, створена творчою групою практичних психологів. Професійна орієнтація визначається як комплексна науково обгрунтована система форм, методів, засобів і заходів, спрямованих на забезпечення активного, свідомого професійного самовизначення та становлення особистості з урахуванням своїх можливостей та індивідуальних особливостей і кон'юнктури ринку праці для повноцінної самореалізації в професійній діяльності. Дод.точки доступу: Швидка, Інна; Нев'якіна, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Батченко, Тетяна. Профорієнтаційні ігри в старшій школі. Майстер-клас для педагогів [Текст] / Т. Батченко> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 3/4. - С. 52-59. - Бібліогр.: с. 57
Кл.слова (ненормовані): вніб 3 Анотація: Щоб вибір професії для підлітків та учнівської молоді був справді свідомим і вільним, необхідно враховувати принаймі три чинники: інформованість про світ професій, знання своїх особистісних якостей, уміння зіставляти особисті якості з вимогами, які ставить професія. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Федорова, Ліна. Профільне та професійне самовизначення. Психологічний супровід учнів [Текст] : профорієнтація / Л. Федорова> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 21/22. - С. 23-35 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Структурна схема прфорієнтаційної роботи ; Перелік висловів ; Підсумкова анкета
Кл.слова (ненормовані): рідкісні професії -- вніб 3 Анотація: Пропонується семінар-практикум для практичних психологів, який допоможе в роботі з учнями різних вікових категорій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вальчишена, Світлана. Профорієнтаційна робота [Текст] : поняття і сутність / Світлана Вальчишена, Оксана Сагадіна> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 5/6 (берез.). - С. 46-55. - Бібліогр.: с. 55.
Кл.слова (ненормовані): вніб 3 Дод.точки доступу: Сагадіна, Оксана |