Тіхомірова, Оксана. Алхімія життя, або чому не збуваються мрії? Роман Пауло Коельо "Алхімік" [Текст] / Оксана Тіхомірова> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2018. - № 10. - С. 47. - Зміст: "Алхімік" Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Письменники бразильські, 20-21 ст. Анотація: Пропонуються матеріали до вивчення роману П.Коельо "Алхімік". Дод.точки доступу: Коельо Пауло (Бразильський письменник ; 1947) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Вент, Олена. У пошуках Пірамід. Урок за романом Пауло Коельо "Алхімік" [Текст] / Олена Вент, Алла Пастухова> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 14-19. - Зміст: "Алхімік" Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків Письменники бразильські, 20-21 ст. Анотація: Пропонується розробка уроку за романом Паоло Коельо "Алхімік" Дод.точки доступу: Пастухова, Алла; Коельо Пауло (Бразильський письменник ; 1947) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки 76-87 [Текст] / Світлана Тіхоненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 24-59. - Зміст: Урок № 76. Тема: Французький письменник єврейського походження (Роман Кацев), двічі лауреат Гонкурівської премії. Зображення Другої світової війни у творчості митця ; Урок № 77. Тема: Ідеї миру, людяності, порятунку духовних цінностей у творі Ромена Гарі "Повітряні змії" ; Урок № 78. Тема: Сюжетно-композиційні особливості тетралогії "Дім дивних дітей" Ренсома Ріггза ; Урок № 79. Тема: Система образів твору. Роль авторської гри з художнім простором і часом ; Урок № 80. Тема: Провідні ідеї твору Ріггза "Дім дивних дітей" та художні особливості їх утілення ; Урок № 81. Тема: Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік" Паоло Коельйо ; Урок № 82. Тема: "Чи варто шукати відповіді, якщо з’являються нові питання? (Система образів роману "Алхімік" Паоло Коельйо як основний засіб утілення авторського задуму) ; Урок № 85 Тема: "Мо Янь – сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. Історія Цзян Дачжі як основа сюжетотворення роману ; Урок № 86. Тема: Гуманістична сутність й духовна стійкість головного героя на шляху до мети, його вплив на пробудження свідомості інших людей. Міфологічні алюзії у творі ; Урок № 87. Тема: Ніл Гейман – англійський письменник-фантаст, автор романів, графічних новел і коміксів. "Чому наше майбутнє залежить від читання" – лекція Н. Геймана про важливість читання в житті людини Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків Письменники французькі , 20 ст. Письменники американські, 21 ст. Письменники бразильські, 20-21 ст. Письменники китайські, 20-21 ст. Письменники англійські, 20-21 ст. Анотація: Пропонується орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Дод.точки доступу: Гарі, Ромен (Касев Роман ; французький письменник ; 1914-1980) \про нього\; Ріггз, Ренсом (американський письменник ; 1979) \про нього\; Коельйо, Пауло (бразильський письменник) \про нього\; Мо, Янь (Гуань Моє ; китайський письменник ; 1955) \про нього\; Гейман, Ніл (англійський письменник-фантаст ; 1960) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вітко, Марина. Як завжди буває з мріями. Аналітично-інтерпретаційне дослідження притчі П. Коельо "Різдвяна казка" / "Три кедри" на основі технології "Читання з зупинками і прогнозоване читання" з елементами компаративного аналізу перекладів українською та англійською мовами [Текст] / Марина Вітко, Тетяна Оліфіренко, Майкл Сміт> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2020. - № 3. - С. 33-37. - Зміст: Різдвяна казка ; Три кедри Рубрики: Позакласне читання--Зарубіжна література--Розробки уроків Письменники бразильські, 20-21 ст. Анотація: Розробка уроку позакласного читання за творами П. Коельо "Різдвяна казка", "Три кедри". Дод.точки доступу: Оліфіренко, Тетяна; Сміт, Майкл; Коельо, Пауло (бразильський письменник ; 1947) \про твір\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |