Карук, Н. Єднаючи минуле, теперішнє й майбутнє. : мультимедійний урок засвоєння нових знань у 7 класі : [за твором Т. Шевченка "Заповіт"] [Текст] / Наталія Карук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 1/2 . - С. 18-25. - Зміст: "Заповіт" / Т. Г. Шевченко. Рубрики: Письменники українські--Літературна творчість--Шевченко Т.--Україна Література українська--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): життя і творчість Т. Шевченка -- тестові завдання -- історія створення вірша -- ідейно-художній аналіз твору -- індивідуальне випереджувальне завдання -- гронування -- Заповіт Анотація: Запропоновано конспект уроку за твором Т. Шевченка "Заповіт". Мета уроку - зробити ідейно-художній аналіз поезії, розкриваючи полум'яну любов поета до України, розвивати в учнів навички виразного читання, а також виховувати почуття поваги до рідного краю і народу, прищеплювати стійкість, мужність, наполегливість. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Соловей, Е. С. Особливості дидактизму у творчості Шевченка [Текст] / Е. С. Соловей> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 6. - С. 2-6. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Письменники українські--Літературна творчість--Шевченко Т.--Україна Анотація: Як визначальну, початкову властивість літератури дидактичність можна трактувати як використання художньої форми для вираження моральних, релігійних, наукових та інших знань, досвіду, ідей. Вага дидактизма у творчості Т. Шевченка вельми значна, а виразність і сила естетичної дії безсумнівна. Витоки цього криються як в особливостях перебігу літературного розвитку, так і в уявленнях Шевченка про слово і про місію поета. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |