Сало, І. А. Методичні підходи щодо прогнозування обсягів реалізації яблук на внутрішньому ринку [Текст] / І. А. Сало> // Економіка АПК. - 2011. - № 1. - С. 91-94. - Бібліогр. в прим. Рубрики: Маркетинг--Маркетингове дослідження--Маркетинговий аналіз Внутрішня торгівля в Україні--Прогнозування Плодовоягідні культури--Торгівля та ціни--Статистика Кл.слова (ненормовані): Споживання -- Плодоягідна продукція -- Садівницьке підприємство Анотація: Розглянуто параметри прогнозування обсягів реалізації яблук усіма категоріями господарств. Побудовано економічну модель прогнозування з урахуванням сезонного характеру на внутрішньому ринку яблук. Є примірники у відділах: ВДЕТПСГН - Б.ц. (вільний) |