Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів: рефлексивний погляд на проблему [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай> // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 4. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова освіта--Іноземні мови Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Анотація: Розглянуто комунікативний, діяльнісний, особистісно орієнтований та культурологічний підходи як пріоритетні теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів навчальних закладів початкової освіти, презентовано погляди на технологію їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано дидактичну та методичну сутність і доцільність використання зазначених підходів і схарактеризовано вплив на зміст навчання. Дод.точки доступу: Полонська, Т. К.; Басай, Н. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |