Іванова, О. М. Розвиток творчих здібностей молодших школярів [Текст] / О. М. Іванова> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2009. - № 5/7. - С. 42-44 Рубрики: Початкова освіта--Інтегровані уроки Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Білозуб, Н. Інтегроване навчання та інноваційні технології / Н. Білозуб> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 44-47. - немає в фонді ОУНБ Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Методичний матеріал Початкова освіта--Інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки Анотація: Автор пропонує розглянути конструювання інтегрованого уроку української мови, базуючись на внутрішньопредметній інтеграції. Визначальним критерієм у підборі змісту такого уроку та видів діяльності у процесі пізнання мовних явищ є сукупність дидактичних цілей уроку мови та мовлення, представлено розробку такого уроку за темою "Написання творів-казок "Зима-чарівниця". |
Войтенко, С. Інтеграція краєзнавчих знань / С. Войтенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 63-64 Рубрики: Краєзнавство--Методика викладання Початкова освіта--Інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): краєзнавство -- краєзнавчі знання -- засоби краєзнавства Анотація: Автор ділиться досвідом використання інтеграції краєзнавства в навчальні предмети, у позакласну роботу. |
Серія уроків із розвитку творчої компетентності молодших школярів [Текст]> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2015. - № 22. - С. 17-41 : іл. - Зміст: Звуковий аналіз слів. Навчання грамоти ; Про цифри 1-10. Додавання і віднімання в межах 10. Літр. задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння чисел ; Зв'язок прикметників з іменниками. Українська мова. 3-й клас ; Рід іменників. Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників ; В.О. Сухомлинський "Який слід повинна залишити людина на землі?" ; Зимові розваги. Обчислення площі прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу Рубрики: Початкова освіта--Інтегровані уроки Початкова освіта--Компетентісний підхід Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сорока, Валентина. Революція чи еволюція? Початкова школа [Текст] / В. Сорока> // Освіта України. - 2017. - 1 трав. (№ 17). - С. 8-10 Рубрики: Початкова освіта--Інтегровані уроки Початкова освіта--Проектна діяльність--Україна Анотація: Інтеграція змісту початкової освіти у Новій українській школі: чи потрібне поетапне впровадження та який ступінь взаємопроникнення дисциплін буде оптимальним у наших реаліях? Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Агаджанова, І. В. Твори українських поетів про писанку. Виготовлення кошика під великоднє яйце : (інтегрований урок з літературного читання, "Я у світі", образотворчого і музичного мистецтва, трудового навчання, 4 кл.) / І. В. Агаджанова> // Виховна робота в школі. - 2018. - № 3. - С. 20-4-20-8 Рубрики: Початкова освіта--Інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): писанка -- писанкарство -- Пасха Анотація: Урок присвячений історії виникнення свята Великодня, традиціям святкування. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пудло, Діана. "Жило-було Дієслово." [Текст] : використання лінгвістичних казок на уроках української мови / Діана Пудло> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2020. - № 5 (трав.). - С. 20-29 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Початкова освіта--Інтегровані уроки Казки--Вичення в школі--Розробка уроку Міжпредметні зв'язки--Інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): лінгвістичні казки -- молодші школярі -- казки-ігри -- казки-проблеми -- казки-вправи Анотація: Сюжетно-композиційні особливості лінгвістичної казки. Лінгістичні казки за метою використання. |
Ніколенко, Лідія. Інтеграційний підхід у початковій загальній освіті [Текст] / Лідія Ніколенко> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 4. - С. 32-35 : рис. - Бібліогр.: с. 35 Рубрики: Початкова освіта--Інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- міжпредметні зв'язки |