Баранова, Л. Читання вибудовує долі / Л. Баранова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 54-55 Рубрики: Освіта--Літературна освіта Початкова освіта--Читання Кл.слова (ненормовані): художній текст -- читацькі вміння -- критичне мислення -- художня література Анотація: В статті висвітлено роль читання у процесі виховання підростаючого покоління, розкрито суть поняття "сформованість читацьких умінь", "моральна цінність книги", "критично мислячий читач", запропоновано методи навчання, які забезпечують розвиток критичного мислення учнів. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Біленчук, В. Чи можна сформувати особистість без впливу читання / В. Біленчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 9. - С. 8-9 Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Початкова освіта--Читання Кл.слова (ненормовані): види роботи над текстом Анотація: Роздуми автора з приводу як викликати інтерес до читання в дитини, як його розвинути й утримати. Представлено перелік видів роботи над текстом на уроці читання, враховуючи особливості молодшого шкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мартищук, Г. Як формувати читацькі компетентності / Г. Мартищук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова освіта--Читання Кл.слова (ненормовані): читацька діяльність -- навички читання -- читацькі навички -- швидкість читання -- антиципація -- читацька компетентність Анотація: В статті розкрито особливості формування читацької компетентності молодших школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Колєснікова, Г. Літературна творчість і творчі здібності / Г. Колєснікова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 4. - С. 33-34 Рубрики: Українська література--Методика викладання Початкова освіта--Читання Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- літературна творчість дітей Анотація: Автор ділиться досвідом роботи з розвитку товрчих здібностей учнів та літературної творчості на уроках літературного читання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ліпатникова, С. Стихія кольору - живопис вірша / С. Ліпатникова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 52-53. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Початкова освіта--Читання Кл.слова (ненормовані): каліграма Анотація: Автор ділиться досвідом розвитку образного мислення учнів на уроках, використовуючи каліграми. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Беннет, Колетт Що планувати на урок, якщо учні не вміють читати? [Текст] / Колетт Беннет> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 2. - С. 21-23 : ілюстр. Рубрики: Початкова освіта--Читання Читання--Методика викладання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): читання вголос -- ілюстроване розуміння -- способи навчання читання -- молодші школярі Анотація: Додаткові заняття з учнями, яким складно сприймати написаний текст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Керолайн, Д. Ковен Дислексія - це дар? [Текст] / Д. Ковен Керолайн> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 2. - С. 24-27 : ілюстр. Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Початкова освіта--Читання Мовленнєві розлади--Дислексія Кл.слова (ненормовані): діти з вадами розвитку -- навички читання та письма -- дислексія -- розлади навчання Анотація: Про деякі переваги дислексії. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |