Пшенишнюк, І. О. Контроль в управлінні підприємством: маркетинговий аспект [Текст] / І. О. Пшенишнюк> // Економіка та держава. - 2011. - № 7. - С. 67-69. - Бібліогр. с. 69 (12 назв) Рубрики: Підприємства--Управління Промисловий маркетинг Анотація: Управління маркетингом розглядають як практичне здійснення ретельно продуманої інтегрованої політики підприємства на ринку. Сюди включається: організація, аналіз, планування, проведення заходів, спрямованих на досягнення конкретної мети підприємства на ринку. Контроль у цьому процесі відіграє важливу роль. Саме цій проблемі присвячена стаття. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Блонський, А. І. Роль маркетингу відносин у сучасному промисловому маркетингу [Текст] / А. І. Блонський> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 5. - С. 111-115 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 114 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Промисловий маркетинг Кл.слова (ненормовані): промисловість -- маркетинг відносин Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Зозульов, Олександр. АТІ-технологія динамічного таргетування [Текст] / О. Зозульов, Т. Царьова> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 50-59. - Библиогр.: с. 58 (19 назв.) Рубрики: Промисловий маркетинг STP-маркетинг Динамічна сегментація Анотація: В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку. Дод.точки доступу: Царьова, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |